Sidor

onsdag 29 juli 2015

Namnbyte

Bli inte rädda. Bloggen kommer ha samma innehåll som vanligt. Jag har bara tröttnat rätt så rejält på att kalla mig Mrs Data. Jag heter ju inte det - jag heter Jenny. Alltså får bloggen från och med nu heta som jag "Lackat enligt Jenny".


Jag bytte namn på min andra blogg också, den så kallade livsstilsbloggen där jag skriver om allt annat utom just nagellack. Den heter numera "Livet enligt Jenny" och ni får gärna kika där också.


På Instagram fortsätter jag heta @mrs_data. Nytt för idag är en katt som leker att han är min hatt. Business as usual alltså, precis som jag sa.

I'm tired of calling myself Mrs Data since that is not my name. From now on this is "Lackat enligt Jenny" - feels better this way. Address and content as usual. I'm still @mrs_data on Instagram.