torsdag 8 augusti 2013

Gästnaglar: Nordic cap, NP09

Star nails skrev jag att lacket hette i förra inlägget, men det ska väl vara Nordic cap? Jag har använt det namnet förut i varje fall, så vi kör på det igen. Nu är det dock inte jag som visar naglar idag, utan det här är Lilla E som gästar bloggen igen med sina kalasfina naglar.


Med Lilla Es ord: Det är snyggt. Det är rött med lite rosa i det (som man ser på tummen och där klantmamman målat utanför). E: Jag målade mina naglar för att jag skulle till lek & bus. Med min bästa kompis B. För att hon fyller år idag.:)  


Vi använde två lager och toppade med Seche vite.


E: Vi matchade med kellogs burken. Jag tyckte det var en bra matchning. Men tänkte i början matcha med Mammas englands filt.:)

Es betyg 4/5

14 kommentarer:

  1. Vad gulligt! Jag säger Nordic Cap iaf :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gör ju också det egentligen, var nog bara lite förvirrad där ett tag. :)

      Radera
  2. Tjusigt värre!

    Jag säger nog dubbelt.. Nordic cap star nails.. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir så himla långt bara. Fast egentligen står ju Star nails med större typsnitt så jag vet verkligen inte. Men eftersom jag kallade det Nordic cap från början ska jag nog hålla mig till det.

      Radera
  3. Nordic Cap är väl märket tänker jag, och Star Nails är själva "linjen"(?). Ett klassiskt rött lack behöver alla i sin lackgarderob så det är väl schysst att det finns till så bra priser! Fina naglar, Lilla E!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag så tänker lite jag med så jag antar att vi har rätt. E är rätt så nöjd hon med. :)

      Radera
  4. Jättefina naglar! Hoppas det blir kul lek&bus.

    SvaraRadera
  5. Åh vad roligt med Lilla Es gästnaglar. Härlig matchning!
    Åhh vilken snygg header du gjort! A+ på den....;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. E hälsar tack och jag tackar jag med. :)

      Radera
  6. Hälsa E att hennes naglar är jättefina och det syns att hon lärt sig dom rätta poserna.

    Jag brukar kalla dom Nordic Cap/Star Nails. Nordic Cap har ju en del hudkrämer och sånt med så det är ju tillverkaren medan Star nails nog är vad dom kallar bara lacken. Det hade ju varit enklare med ETT namn och sen namn på dom enskilda lacken i stället .

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man har väl lärt upp henne. ;)

      Radera
  7. Så söta naglar! :) Jag håller med om att det är lite svårt med namngivningen.. I början skrev jag ut allt men sen såg jag att alla skrev "bara" Nordic cap, så då föll jag på grupptrycket och härmade. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror jag faller för grupptrycket jag med. :)

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!