onsdag 5 juni 2013

Nyinkommet

Fick ett paket från Nailsupplies igår med nya lack. Nya för mig alltså, många av dem här har ni väl redan sett till leda på bloggarna vid det här laget. Första lacken jag köper på en halv evighet dock, så jag är nöjd med min lilla present till mig själv.


Den fina duken jag presenterar mina nya Orly och China glaze på, har en av mina mostrar broderat. Hardangersöm heter tekniken. Den är fin så jag liksom smäller av lite, för att inte tala om hur djupt imponerad jag är av moster G:s broderitalanger.


Från Orlys sommarkollektion Mash up lyckades jag den här gången begränsa mig till två lack, men det var inte lätt kan jag lova. Hologlittrigt grönturkosa Sparkling garbage och rosalilaskimriga Beautiful disaster blev de två jag absolut inte kunde låta bli.


Vår och sommar från China glaze. Från vårkollektionen Avant Garden blev det gnistervita Dany lyin' around och ärtpurégröna Budding romance. Sunsational summer heter sommarkollektionen som jag tyckte var ganska gäspig, men turkosa Too yatch to handle kunde jag inte låta bli - kanske lite beroende på namnet. För så ca-razy är jag.


Och so Hologlam så klart. Klart jag ska ha. Mina val föll på jeansblå Take a trek (namnet!), grå Galactic gray, olivgröna OMG a UFO och rosaröda Infra red.

Gissa vilket jag kommer visa på fredag....

12 kommentarer:

  1. Snygga lack! Gillar Hologlam, trots att de är lite Holosjuka... Jag gissar på OMG a UFO! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så himla smart! Klart det är OMG a UFO. Och ja, jag har märkt holosjukan... :P

      Radera
  2. Massa fina nykomlingar! Och en del som jag också är sugen på att köpa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ma,n vet att man är med på banan igen när man stalkar brevbäraren och SPRINGER ut till brevlådan samt plågar sin man, sina barn och barnens kompisar med sina nya skönheter. ;)

      Radera
  3. De ser helt underbara ut! Skön mix av snygga lack, ska bli kul att se dem ..:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju ett par gröna där, så håll i hatten! ;)

      Radera
  4. Ett helt gäng snyggingar detta :)
    Alla blir kul att se!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har ett av dem på mig redan nu. :)

      Radera
  5. Vilket fint paket! Många godingar där. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Goa så jag snudd på dreglar. ;)

      Radera
  6. Orly Beautiful disaster! Snygg, den hade jag missat. Vill se :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den kommer snart, tro mig. :)

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!