måndag 1 april 2013

Kollektionssammanfattning: Nail Pattern Boldness, The Time Traveler Collection

Klart vi ska sammanfatta Time traveler collection från Nail Pattern Boldness, allt annat vore väl tjänstefel? Som vanligt lägger jag dem i snygghetsordning med snyggast först. Som jag tycker alltså. Du kanske tycker jag har tokfel?

Hello sweetie
Slow invasion
Bigger on the inside
Oodiful
Allons-y
A good man goes to war
Senare idag ska jag visa ett aprilskämt. Svårt att fånga lila på bild igen med andra ord.

4 kommentarer:

  1. En väldigt läcker kolllektion, men jag tycker de två sista ska högre upp, de är superfina också. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Överlag en fin kollektion, men om man missfärgar mina naglar hamnar man sist. ;)

      Radera
  2. Jag håller med dig om ordningen förutom att jag tycker att A good man goes to war borde ha fått en högre placering. Men det är klart, missfärning är ju inget kul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Missfärgar OCH så syns bara det svarta glittret = bottenplacering. Men det är ju inte fult för det, bara minst snyggt. :)

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!