söndag 3 mars 2013

Nyheter

Har shoppat nagellack som en galning sista tiden. Tröstshoppat kanske? Jaja, det här landade i brevlådan/bars hem från affären den här veckan.


Från NailMail kom utskicket med BB Couture. Jag valde tre av lacken ur deras kollektion "6 shades of grey", nämligen Smoke, Puce (med hologlitter!) och Briquette. Jag gillar grå lack så det ska bli spännande att prova dem.


Och tydligen har de börjat med nagellack på Glitter också. Nu blir man alltså lockad i fördärvet bara man slinker in för att hänfört titta på örhängen man inte kan ha för att öronhålen läkt igen.
I varje fall - för 25 kronor styck tyckte jag det värt att få testa Velvet red, Carat gold, Magic mint och Sky at night.

12 kommentarer:

  1. Åh nej, inte nagellack på glitter också! Då kommer man ju garanterat få med sig lack därifrån också! =fattig plånbok.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag VET! Sjukt störigt. På ett bra sätt. :)

      Radera
  2. Åhhh såå nice, nagellacksköp är sååå härligt.
    Visste inte att de börjat med nagellack där, måste kika bättre där nästa gång. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ganska så nytt om jag förstod det rätt. Var en del fina som jag inte köpte också.

      Radera
  3. Sky at night såg riktigt spännande ut.. Den hade jag velat se på.. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var den som fick mig på fall så den kommer nog snart. Men just nu är naglarna röda...

      Radera
  4. Det var en nyhet att dom har lack på Glitter. Tur man inte är där så ofta ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är en himla tur. Man blir ju fattig för mindre...

      Radera
  5. Ser ut att vara riktigt fina lack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag säger så här - jag är inte missnöjd med mina köp i varje fall. ;)

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!