fredag 8 februari 2013

Lite nytt

Det blir ingen holofredag för mig idag. Brist på sol samt det faktum att jag just nu enbart har baslack på mig, bidrar till att det blir så. Har haft en sådan där jobbig vecka där jag inte haft lust med någonting av allt det jag i normala fall tycker är roligt, inklusive att måla naglarna. Nästa vecka ska jag vara clown varje dag så då kan ni nog vänta er att få se ett och annat lack i glada färger i varje fall. 

I väntan på det kan vi väl titta på vad jag har fått i brevlådan den här veckan. Jag har Etsy-shoppat lite och fått en efterlängtad leverans från NailMail nämligen.


Smitten Polish låg i lådan igår. Jag lyckades begränsa mig till två lack där. Lila Hocus pocus och glitterlacket Adeste Fidelis.


Efter några förseningar kom äntligen NailMail-leveransen från Butter London den här veckan. No more waity Katie var restad, men Trustafarian, Swinger och Blagger fick jag i varje fall.


Och så de här fyra skönheterna från Pahlish: Ten Lords-a-leaping, Lonesome ocean, Train underwater och Pianos filled with flames.

Jodå, jag är nöjd. Och nu är det helg!

21 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det kommer. :) Något särskilt som är extra intressant?

      Radera
  2. Mums! Ser fram mot BL-swatcher.. =)

    SvaraRadera
  3. Train Underwater ser ju helt otrolig ut. Längtar till swatches!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just nu leder den för måndagens inlägg. :)

      Radera
  4. Många läckra lack minsann :)
    BL swinger är jag sugen på att se.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den kan nog funka som clown-manikyr under nästa vecka.

      Radera
  5. Vilka skönheter!!
    Jag är mest sugen på Butter London lacken.
    Är stort BL fan :)

    SvaraRadera
  6. Vilka skönheter du fått hem.
    Sköt om dig nu! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sköter om mig så gott jag kan. Kroppen vill sova just nu. :/

      Radera
  7. Åh vilka fina leveranser! Fick äntligen hem Simplicity meets elegance från Nubar nyss och har en indie-leverans från Harlowe & Co på väg... men det bleknar ju i jämförelse :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Att vänta kan nästan kännas olidligt ibland. På ett trevligt sätt. :)

      Radera
  8. Oj vad mycket fint du köpt, avis på väldigt många flaskor här, fresteska där! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är som den där ormen med äpplet eller något. ;)

      Radera
  9. Jag vill gärna se Hocus Pocus! Och eeh, Pianos... och Lonesome Ocean ^^ (alla!)

    SvaraRadera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!