onsdag 27 februari 2013

Flaskbilder Smitten Polish, Wickedly smitten

Efter att ha sett bilder hos Sminkan på Smitten polish jättefina Wickedly Smitten-kollektion visste jag att jag behövde ha dem i samlingen. Dessutom älskar jag musikaler. Inte för att jag har sett just Wicked, som inspirerat kollektionen,  eller vet värst mycket om den annat än att Rachel och Kurt i Glee har en diva-off på "Defying gravity" som ett av lacken här har baserats på, nämligen det som står först i raden.


Från vänster till höger ser vi:
Look to the Western sky - lila jelly med glitter i lila, rosa, gult och orange.
I feel... Wicked - grön jelly med glitter i grönt och lila samt lite prismatiskt.
Pink goes good with green! - mintigt grön med glitter i grönt och rosa.
Travelling by bubble - ljust blåskimrande bas med glitter i rosa och blått.
Who steals a dead woman's shoes? - klar bas med glitter i silver och ljust blått.

12 kommentarer:

  1. Ska bli kul att se dina swatches av de här godingarna sen. Har själv beställt Pink goes good with green :)

    När gjorde du din beställning? Tänkte ifall jag kanske kan se fram emot ett paket nu i slutet på veckan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte dem direkt av Noelie förra onsdagen. Det gick galet fort med andra ord. :)

      Radera
  2. Ska bli så kul att se swatches på dessa, äger inga av detta underbara märke. De ser härliga ut. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är så fina allihop att jag inte kan bestämma mig för vilken jag ska börja med. Tror jag kör en Smitten-vecka nästa vecka. :)

      Radera
  3. Oh vad kul det ska bli och se swatches sen :) Tycker Smitten gör så fina lack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man kan väl säga som så att jag är ganska så jätteglad över att ha upptäckt Smitte. Och Pahlish.

      Radera
  4. Vad roligt! Du kommer älska dem!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älskar dem redan i flaskorna. :)

      Radera
  5. Åh så mycket nytt och spännande! Grattis! Det ska bli kul att se mer av dom här lacken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har nu bestämt mig för att det blir Smitten för hela slanten nästa vecka, så håll ut. :)

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!