Sidor

tisdag 5 februari 2013

Essie, Olé caliente

Förlåt för sliten manikyr idag. Hann inte fotografera innan skolan idag och har stökat runt med scenbygge och olust vilket sliter en del. Nu är jag inte helt förtjust i Olé caliente, så mig gör det inte så mycket att det här snart åker av igen.


Det här sålde slut fort som attan när det kom förra året, och lika länge som det varit slutsålt har jag velat ha det. Så gissa hur glad jag blev när jag hittade det här när jag ändå skulle beställa lite annat. Och så blir jag besviken - attan också.
Korallrött som drar en del åt orange. Crelly möjligen.



Tre lager toppat med Poshé. Antingen hade jag lite väl bråttom med lackningen så att jag fick bubblor på lillfingret, eller så var det lite torkat Poshé som fastnade på nageln.
Lite småbesvärlig formula som flöt ut alldeles för mycket. Hade lack överallt kändes det som.


Jordgubbe någon? Här tillverkad i trolldeg, så jag tror inte den är så väldigt god dock.

Betyg 2/5