söndag 9 september 2012

Eeeh... josåatte...

Jag och älskade maken blev av med barnen några timmar och bestämde oss för att åka till det stora köpcentret. Eller Gallerian, som de så mooodääärnt kallar sig numera (välkommen till 80-talet). I denna Galleria finns det såklart en Gina Tricot-butik och då Sminkan uppmuntrat att man införskaffar Alexis ("Dynastin" någon?) var jag inte sen att lyda. Och sedan slank det med två höstfiningar till när jag ändå höll på och för att lacken på Gina T kostar 99 pengar för tre stycken. 


Dagens fångst blev således Alexis, Sparkling hot (OPI German-icure dupe?) och Expresso.

Och genast uppenbarade sig ett kärt problem - vad ska jag lacka med härnäst?

6 kommentarer:

  1. Alexis! Alexis! och sen de båda andra för de ser härliga ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes master! Jag hör och lyder. ;)

      Radera
    2. Jag håller med! De andra två ser spännande ut, men börja med Alexis!

      Radera
    3. Har jag redan gjort. Hon sitter på naglarna as we speak, så att säga. Inlägget hinner jag dock inte skriva innan skolan, så det får bli i eftermiddag/kväll. :)

      Radera
  2. Alexis är verkligen superfint! Har en flaska här hemma som jag är noga med att inte slösa på, för vårt Gina Tricot har en tendens att "inte ha alla lack hemma" så att sägandes, lokala utbud. Expresso blev jag dock själv kär i nu när jag såg flaskbilden, så det ska bli spännande att se den också. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tyckte jag lyckades ganska bra med mina köp. :) Känner igen det där med att inte ha alla lacken hemma. På den GT jag oftast köper nagellack har de sådan oordning att man blir vimmelkantig. Man får leta lite, om man säger så.

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!