Sidor

tisdag 16 augusti 2011

Totalhaveri

Jepp. Jag har inte tröttnat på att blogga om nagellack. Men mitt modem tröttnade på att leva. Mitt under mitt skrivande om Midtown magic. Och sedan blev det helg och det delas inte ut så mycket post då...

Idag kom det nya modemet! Frid och fröjd!
Bara det att en dator inte vill koppla upp sig på nätet av någon underlig anledning. Vi har fyra datorer här hemma. Gissa nu i vilken av dessa jag har mina lackbilder. Gissa en gång till vilken som inte vill koppla upp sig.

Just det.

Älskade maken jobbar det, i annat fall får jag väl flytta över lite bilder från dit till hit. Jag har nämligen inte mindre än fyra manikyrer jag vill visa er. Och gissningsvis blir det en femte redan imorgon.

Under tiden läser jag ifatt det jag har missat hos favvobloggarna de senaste dagarna. Rackarns vad ni har legat i! Men nu är jag snart ifatt.