måndag 13 april 2015

Cirque, Hatch

Jag och nästan-vita lack alltså - kan inte motstå helt enkelt.


Det som gör att det här är nästan-vitt är glittret. Eller icke-glittret eftersom det inte glittrar. För basen är vit och i det finns det mörkgrå och/eller svarta små glitter. Ser ut som sten, eller fågelägg. Antar att det heter Hatch för att fågelägg kläcks.


Det här är tre lager och det sista lagret var helt och hållet onödigt. Lätt att lacka med men jag slabbade ändå, med det där sista onödiga lagret. Silly me.


Hade inga spräckliga fågelägg att matcha med, men eftersom jag är en stenplockare av rang så har jag jag stenar att matcha med i varje fall

Betyg 5/5

A white polish with grey/black flecks that make it look like a bird egg or stone? Well yes please! This is three coats, the last one was not needed. Easy to apply and all the polish in the cuticles is my fault completely. Dried quickly and I matched Hatch with one of the stones it looks like.

8 kommentarer:

  1. Tycker det är jättefint, gillar verkligen fågeläggslooken! Det här måste jag skaffa. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en LE så skynda skynda!

      Radera
  2. Fantastic! I do love it. This finish always gets my attention :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. I frikking love it! So happy my husband gifted it to me. :D

      Radera
  3. Det är jättefint! Har inget Cirque men det här kan ju vara en god kandidat till att bli den första i samlingen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Cirque gör himla fina lack - finns en uppsjö av dem jag vill ha så det är ju synd att man är så baskat fattig.

      Radera
  4. Snyggt. Det ser nästan ut som att dina naglar är huggna ur stenen. Och jag förstår verkligen att nagellackstillverkarna får inspiration från fågelägg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kände mig lite delvis som en weping angel. :D

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!