Sidor

lördag 29 juni 2013

H&M, Something blue

Jag nämnde i gårdagens inlägg att tjejen som gjorde en manikyr på mig fick börja med att ta bort ett blått lack, som var det jag tänkte mig som konsertnaglar. Det var Something blue från H&M det. Såhär i efterhand är jag ju nöjd med att det inte blev så. Bilderna är tagna i all hast innan jag satte mig i bilen.


Something blue hittade jag på rean och kunde inte riktigt låta bli. Som synes. Mörkt blått krämlack, rätt och slätt.


Två lager har jag här. Tyckte det var lite väl rinnigt, det hamnade en hel del i nagelbanden. Var ganska så besvärligt att ta bort också, om jag tolkade manikyristen rätt. Det gick åt en hel del bomullspads pch jisses vad det bet sig fast i både hud och naglar. Men bort försvann det efter ett tag.


Snabbmatchat med mina go-to-när-jag-matchar-blå-lack-salt&pepparströare. De som ser ut som en Tardis. Ganska nära i färg men inte hela vägen.

Betyg 3/5