lördag 16 juni 2012

Det ska vi fira!

Idag fyller Mrs Data målar naglarna 1 år! 

Tjolahopp och sådär! Jag vet ju inte med er, men jag har haft ett sjusärdeles trevligt år. Inte nog med att jag fått blogga om min lilla hobby - jag har tydligen lyckats få några att läsa om det också och jag har hittat några kompisar där ute i cyberrymden. Det trodde jag nog inte riktigt när jag startade, det var mest ett sätt att inte plåga vissa på Facebook med mina nagelbilder (för jisses vad vissa gnällde därinne).

För ett år sedan gjorde jag mitt första inlägg med ett Dependlack, nummer 122. Jag känner att jag har hittat min form lite bättre sedan dess, med matchningar och så där. Att hitta något att matcha med har nästan blivit lika roligt som att visa upp själva lacket. 

Nu tänkte jag att eftersom bloggen fyller år så skulle jag ge någon av er en liten present, det låter väl bra? 
Allt du behöver göra är att lämna en liten gratulation bland kommentarerna och droppa med en giltig e-mailadress. Vinnaren kommer dras slumpvis, så ni behöver inte fjäska även om jag tycker det är trevligt.


Lacken du kan vinna är Poinsettia från China glaze, Black rose (189) från IsaDora och omtalade 313 från Depend. Det sistnämnda har jag inte testat själv än, men jag kan intyga att det är sjusärdeles tjusigt redan i flaskan.

Du har till klockan 23:59 den 19 juni 2012 på dig och vinnaren meddelas här på bloggen samt med mail. Tävlingen är öppen för läsare i Sverige. Lycka till!

Nu ska jag ta hand om tårtbottnen jag har i ugnen, det är ju inte bara bloggen som fyller år den här helgen....

44 kommentarer:

  1. Grattis på ett årsdagen!

    SvaraRadera
  2. Jag är också väldigt glad att du började nagelblogga för annars hade jag inte hittat dig :) Grattis bloggen!
    (Fast du behöver inte ta med mig i utlottningen, dubletter och så vidare ;) )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen eller hur! Kram! Och du tävlar inte. ;)

      Radera
  3. Grattis på ett-års-dagen och grattis i förskott på din födelsedag :)
    Maila med en dropp-adress? Fattar nada, men du vet ändå hur du får tag i mig eftersom vi bokcirklar ihop :)

    /Åsa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så söt Åsa. Ses snart tävlande nummer två. :)

      Radera
  4. Skulle ju såklart stå "droppa med en mail-adress" inte tvärtom :D

    SvaraRadera
  5. Grattis på 1-års dagen! Jag har följt dig i snart ett halvår och det är alltid lika trevligt att läsa dina inlägg!

    lackycorner@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, tävlande nummer 3. :)

      Radera
  6. Grattis på "födelsedagen" !! Ser fram emot ett år till.

    agge109@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Minst ett år till. :)
      Tävlande nummer 4.

      Radera
  7. Grattis! Oj, ett år.. Jag har nog följt ända från början (eller så gott som!) :D

    Har faktiskt inte testat nåt av de där 3 lacken, knasigt!

    dea___88@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lycka till i lottdragningen då, nummer 5. :)

      Radera
  8. Hipp hipp hurra på bloggens 1-årsdag!!

    Jag har, märkligt nog, inte heller testat nåt av dem. (hur är det möjligt?) ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kanske väntade på en vinstchans? :)
      Nummer 6.

      Radera
  9. Grattis!! Hoppas du fortsätter i minst ett år till! :D

    anniescolors@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag med! Har så roligt så det gör jag säkert.
      Du är tävlande nummer 7. :)

      Radera
  10. Stort grattis! Det är alltid lika kul att se vad du har hittat att matcha med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tackar jag för, tävlande nummer 8. Själv ÄLSKAR jag att titta på Katla. Sötnos! :)

      Radera
  11. Grattis på 1årsdagen! Har följt bloggen i ca 7 mån, alltid kul och läsa :)
    /Rebecka
    Keckan@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Tävlande nummer 9. :)

      Radera
  12. Stort grattis på ettårsdagen! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar. Du vet att det var du som ledde in mig i "fördärvet" va? ;)

      Tävlande nummer 10.

      Radera
  13. grattis grattis! du är på min dagliga nagelbloggs-rut, funderar starkt på att börja blogga om mina klor jag också! :)))

    lovisacrimefighter@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror inte det kan finnas för många nagellacksbloggar, så ta klivet du.:)

      Tävlande nummer 11.

      Radera
  14. Gratulerar på ett-årsdagen. Tur att du började med bloggen å att vi andra (som inte gnäller på nagellacksbilder) få se det!

    svinkeln@live.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ognälliga människor är det bästa jag vet! :)

      Tävlande 12.

      Radera
  15. G-R-A-T-T-I-S-!

    d14559@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu fick du nummer 13 här, men det kan ju betyda tur också. :)

      Radera
  16. 1-år, inte illa, stora damen;) GRATTIS!
    lela@lelack.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den riktiga damen är ju ännu större. ;)

      Tävlande 14.

      Radera
  17. Grattis! Klart man vill vara med :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du ska va! :)

      Nummer 15.

      Radera
  18. Hittade hit idag, du skriver unikt! =) Är gärna med och tävlar! chilly88miss@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen! Och tack så mycket.

      Tävlande nummer 16. :)

      Radera
  19. Ny läsare här, hittade hit tack vare att Cactus skrev att det var ditt fel att hon skulle äta glass idag...o allt som kan ge en anledning till att man får äta glass måste kollas upp....
    19rutan80@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glass är gott. :) Och med lite tur ledde din nyfikenhet till att du vinner lite nagellack också.

      Tävlande 17.

      Radera
  20. Grattis!! Brukar halka in här emellanåt och läsa dina nagellacksrecensioner. Tävlingen hade jag faktiskt missat men nu efter dagens hemska övning och kroppen full av lugnande var det inte mycket annat jag orkade med förutom att surfa runt lite och försöka hitta nåt intressant att läsa. Tänkte att jag kunde väl passa på att tävla lite också ;-).... Med hopp om tur :-)! (malin@spgab.com) Passar även på att önska dig en underbar sommar!! Kram "syster" Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trevlig sommar önskar jag dig också! En och annan present från dig har ju blivit visad här, om man säger så... Kram!

      Tävlande 18.

      Radera
  21. Grattis! Fast den bästa födelsedagen är förstås den 17:e juni :o)
    Denna härliga färgkombo längtar till just min Helmer (några lådor skramlar lite tomt..) marianne.tornblom70@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja JAG fyller ju år den 17 juni, bloggen en dag innan. :)

      Tävlande 19.

      Radera
  22. grattis! kul med tävling, och det är fina lack som vinst :) /salmiak00@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag råkar ju tycka att lacken är superfina jag med. Tycker om att ge bort sådant jag själv gillar. :)

      Tävlande 20!

      Radera