fredag 15 maj 2015

Kollektionssammanfattning: A England, Ballerina

Eftersom jag har alla lacken i Ballerina-kollektionen från A England tänkte jag köra en liten sammanfattning av den. Det överraskande för mig är att det lack jag trodde jag skulle tycka bäst om var det jag tyckte minst om, fast jag tycker om allihop ändå.
Vilket som är min favorit var liksom självklart, de två mellanlacken är lite mer skiftande beroende vilken timme det är.
Ballerina-kollektionen alltså, i min favoritordning.









Summing up the Ballerina collection from A England today, with the one I thought was prettiest first.

10 kommentarer:

  1. Dancing with Nureyev är också min favvis i denna kollektion, de andra är lite för "mesiga" i färgen för mig...men en riktigt bra kvalitet på A England's lack. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. "Vinnaren" var liksom given när de väl var på, innan trodde jag verkligen inte att det skulle bli den här ordningen på dem.

      Radera
  2. Min spontana tanke är en användbar kollektion =) Mångsidiga färger som fungerar året om :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mjuka hololack är rätt när som på året, tycker jag i varje fall.

      Radera
  3. Väldigt fina bilder på väldigt fina lack :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Önskar jag hade fått till bättre bilder på Her rose adiago, men man kan inte få allt.

      Radera
  4. Jag har faktiskt inget av dom här lacken, men Dancing With Nereyev står på önskelistan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska man bara ha ett så är det just det man "behöver". Jag har ju fått för mig att jag vill ha ALLA A England, så det blir ju lite värre då.

      Radera
  5. Gorgeous collection. I've worn a few! Lack of sun in Scotland stops me from wearing holo. :-(

    These a-England holos are just wonderful. The new collection arrived a few weeks back and still waiting to try them. I think to honour a holo, you really need to photo it in the sunshine ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. I feel your lack-of-sunlight-for-holo-pain! Sweden is quite bad at sunlight as well, and this May has been... a bit on the grey side. Wearing Queen of Scots at the moment. Blue doesn't crave sunshine. :D

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!