Sidor

onsdag 12 oktober 2016

Depend, #491

Mer höst! Och gråväder, så bildkvaliteten blir "sådär" på grund av bristande ljus.


#491 från Depends höstkollektion har en färg.

Jag har alltså svårt att se vilken färg det egentligen har. I mina ögon är det brunt med lila miniglitter, men det kan lika gärna vara mörkt brunlila med rosasilvrigt glitter. Jag vet att det är snyggt dock, på ett sätt som jag kanske inte riktigt hade väntat mig.


Väldigt lättlackat och det här är två lager.


Matchar med några av de tusentals kastanjer som börjat trilla ner från kastanjen i min trädgård. Jag tycker inte om den för den är så skräpig, men nu har jag läst att man visst ska kunna tvätta håret med kastanjerna så den kan kanske komma till lite nytta ändå.

Betyg 3/5

So it's autumn and a bit grey and the lightning is bad. But this is an autumn polish and I got to match it with chestnuts, so there's that.
This polish, with the number 491, has a colour. I can't really tll which one though, but dark brown with purple microglitters maybe? Or a dark purplebrown with silvery pink glitters? My vote goes to the first option.
Easy to use, this is two coats.