söndag 22 maj 2016

Kollektionssammanfattning: OPI, Skyfall

Ska man vara riktigt sträng så innehåller Skyfall-kollektionen sammanlagt 22 lack, då inräknat magnetlacken, texturkollektionen och guldtoppern The man with the golden gun.
Jag har alla utom det sistnämnda, men jag väljer att dela upp kollektionen i de tre delar de släpptes i. Jag har inte ens börjar använda Bond-girls eller magnetlacken så...

Grundkollektionen var ändå dessa 12 + det väldigt limiterade The man with the golden gun. Om någon har det i sin samling och mot förmodan vill bli av med det är jag intresserad.

Sammanfattning var det alltså. Inte lätt alla gånger, men just idag tycker jag den här ordningen. Bottenplaceringen var den enda självklara, samt förstaplatsen som kanske var lite mer oväntad tills det väl kom på nageln.






















Här ovanpå Moonraker


2 kommentarer:

  1. Jag har inga av dessa lack faktiskt, har aldrig funderat så mycket över dem. Det finns absolut en del vackra men jag är inget Bond-fan, därav ointresset. Har Jinx iaf och den är ju sjukt snygg! För visst hör den också till Bond, eller ja Bond Girls då?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jinx tillhör mycket riktigt Bond-girls. Som jag trots min avsky till texturlack har skaffat. Hela kollektionen alltså. :O I mitt fall är det för att jag är ett Bond-fan, men det kanske du redan listat ut vid det här laget? :D

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!