Sidor

söndag 22 maj 2016

Kollektionssammanfattning: OPI, Skyfall

Ska man vara riktigt sträng så innehåller Skyfall-kollektionen sammanlagt 22 lack, då inräknat magnetlacken, texturkollektionen och guldtoppern The man with the golden gun.
Jag har alla utom det sistnämnda, men jag väljer att dela upp kollektionen i de tre delar de släpptes i. Jag har inte ens börjar använda Bond-girls eller magnetlacken så...

Grundkollektionen var ändå dessa 12 + det väldigt limiterade The man with the golden gun. Om någon har det i sin samling och mot förmodan vill bli av med det är jag intresserad.

Sammanfattning var det alltså. Inte lätt alla gånger, men just idag tycker jag den här ordningen. Bottenplaceringen var den enda självklara, samt förstaplatsen som kanske var lite mer oväntad tills det väl kom på nageln.






















Här ovanpå Moonraker