måndag 28 december 2015

Topp 20 2015

Så var det dags. Årets Topp 20 i Jennys lackvärld. Som vanligt är det endast lack som varit nya för mig i år som får en plats på listan. 
I en enda bild såg favoriterna ut så här, med sina matchningsobjekt:


Men vi tar dem väl en och en också, med länkar till ursprungsinlägget om ni vill läsa mer.









































As promised - here is the Top 20 of 2015. These are my new favourites as shown this year. The top picture ia all of them with their matching object, an then a closer look of them individually with links to the original post.

Gott nytt år! A very happy new year!

12 kommentarer:

  1. Åh, mycket fint på listan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nästan så det var bra att jag knappt bloggade i två månader. Hade kunnat bli n Topp 30 då för att det blivit svårt att välja. :D

      Radera
  2. Nice picks for the top 20 :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. MAkes me wanna use all of them again and again and again.

      Radera
  3. Så himla många fina! Jag tror att nästan alla av dom här hade kunnat hamna på min topplista också. Och dom som jag kanske inte är överförtjust i färgen på har ju helt fantastiska namn så det här var en bra lista :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Namn är så himla roligt på lack! Särskilt när namnet är så bra att lacket blir ett måst-ha-lack bara därför att. Har ett gäng sådana i samlingen. :D

      Radera
  4. Orly Smoked Out är gny-vacker! Och så tror jag att A England har gjort din favoritkollektion i år;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkte också på det, att alla Elizabeth and Mary jag äger är med på listan. Det enda som inte är med är det enda jag inte har från den kollektionen. :D

      Radera
  5. Väldigt snygga lack, en välkomponerad lista tycker jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men kan ju knappast klaga på prakten. :D

      Radera
  6. Så många vackra lack! Och vad skönt att du publicerade din lista i veckan för jag har inte fått ut min ännu. Ska försöka åtgärda det i helgen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast min kom för en månad sedan? :D
      Å andra sidan har du väl hela 2016 på dig? Eller? ;D

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!