söndag 27 september 2015

Gästnaglar: Nordic cap, NP64

Förra veckan skulle Lilla E på skoldisco och bad mig fixa hennes naglar. Hon valde glitterlacket NP64 från Nordic cap som vi lade ovanpå My car has navy-gation från OPI. Resultatet blev så här glittrigt tjusigt.


"Det är snyggt och glittrar och det tycker jag väldigt mycket om. Glittren är blå, grön lila och ljusblå.


Det är två lager av glitterlacket ovanpå ett lager av My car has navy-gation.


Nagellacket matchade mot min klänning. Och så är det blått och glittrigt!

Betyg 5/5"

Today my youngest daughter, Little E, shows the polish she had on at last weeks school dance. It's  the glittery blue NP64 from Nordic cap with glitters in blue, green and purple. We layered it with two caots over one coat of My car has navy-gation from OPI.
She choose this polish becuase it matched her dress and because it's blue and glitter! Her favourite colour is blue.

12 kommentarer:

  1. Jättesnyggt ju, klockren matchning och superfina naglar ju! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har drillat henne väl, hehehe. :D

      Radera
  2. Men guuud såå snyggt! Jag äääälskar ju också glitter!! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glitter är inte alls dumt. Blir ofta det på E:s naglar. :D

      Radera
  3. Jag har nog sagt det förr, men det tål att upprepas: Lilla E har utomordentlig finemang smak när det gäller nagellack! Det är en mycket snygg manikyr ni har trollat fram:)
    Och börjar Lilla E inte at vara en större Lilla E, i allafall i nagelväg?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon är ju 12 år numera så du har inte fel där, men hon är fortfarande min minsting. Funderade för inte alls länge sedan på att "döpa om" mina barn när jag bloggar om dem. För hon ÄR ju inte liten, bara väldigt söt och med mycket bestämd smak - särskilt när det kommer till nagellack.

      Radera
  4. Svar
    1. Det mesta klär den lilla damen, men helst blått. :D

      Radera
  5. It's a really nice glitter :-D

    SvaraRadera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!