lördag 4 april 2015

Smitten polish, Not your mama's Easter grass

Glad påsk på er gullhönor! 
Dagens naglar ser ut så här, för visst var det självklart att ett lack som heter Not your mama's Easter grass skulle pryda tassarna på själva påskafton.


NYMEG är ett syrligt neongrönt och neongult-glittrigt lack som sprakar med holografiska glitter så att man blir alldeles varm i hela kroppen av glädje. Hade till och med en kund på jobbet idag som uttryckte beundran över mina härligt gröna naglar, samt att älskade maken tycker att det här är det snyggaste jag burit på lääääänge. Det ni!


Det är kanske aningen klistrigt och tungt att lacka med, men bjöd inte på några större problem. JAg har tre lager lack på bilderna och det torkade till chipsätarvänligt tillstånd rackarns så snabbt.


Klart det blir påskkycklingar på någon sorts gräsplätt som matchning en dag som idag.

Betyg 5/5

If I have a polish namned Not your mama's Easter grass it's a given to wear it at Easter. So this neongreen/yellow holographic glitter is what I'm wearing today.
It was a bit thick and gluey but not too bad to use, this is three coats.
Ofcourse matched with Easter chickens.

14 kommentarer:

  1. Super green holo polish! It looks great :-D Cute chicks :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. I love the chiks! A present from my mother. :D

      Radera
  2. Älskar NYMEG! Så sjukt fint och härligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså - det är så underbart att man inte vet vart man ska ta vägen. :D

      Radera
  3. Jag förstår att kunden och din make gillade det =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maken slutar liksom inte titta på det heller. Gillas. :D

      Radera
  4. Vilket uuuunderbart lack!! Älsk på den absolut. Hoppas du har en bra påsk gullhöna! ;-) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var bra fram tills idag för idag är jag sjuuuuk buhu-buhu. Tänker vara frisk igen imorgon, så det så!

      Radera
  5. Jag älskar det här lacket! Så himla fint. Fick också komplimanger på jobbet när jag bar det :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det här lacket förtjänar alla komplimanger det får sör det är sådär andlöst snyggt. :D

      Radera
  6. Det här är faktiskt galet fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kunde inte ha sagt det bättre själv. :D

      Radera
  7. Mitt favoritlack! Jag blir alltid så himla glad när jag bär det. /Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan förstå det, man blir glad av vackra lack. Jag blir det i varje fall... :D

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!