onsdag 1 oktober 2014

Depend #422

Kort inlägg idag för jag har huvudvärk. Så kan det gå när man grinar över en bok. Så blödig är jag.


#422 tillhör Depends höstkollektion och är en väldigt trevlig blå historia. Sådär härligt safirblå, med skimmer som ger lite extra dimension i lacket.


Bra opacitet. Det här är två lager. Ett tredje kan kanske behövas om man har längre naglar.



Det var ett tag sedan jag matchade med mina salt- och peppar-Tardisar, men nu var det dags igen.

Betyg 4/5

I have a headache so I will keep this short.
#422 is part of the autumn collection from Swedish brand Depend. This is a dark, shimmery saphire blue and quite georgeous.
Two coats, matched with a Tardis.

10 kommentarer:

  1. Såg detta hos Skimmerskuggan också. Det är så snyggt. Riktigt Tardis-blått =) Du har min fulla sympati när det gäller att gråta över en bok =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tardis-blått blir aldrig fel. :D

      Radera
  2. Stod och höll i detta här om dagen men sen kom jag på att jag har köpstopp till jag åker till USA.... Ser väldigt fint ut, men det kanske finns kvar om en månad :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Chansen är stor att det finns ÄNNU finare lack i USA. Trevlig resa!

      Radera
  3. Vilken underbar blå. Trist med huvudvärk, hoppas det ger sig fort. Känner igen mig, jag lever mig in så i böcker, filmer m.m...

    SvaraRadera
    Svar
    1. En god natts sömn senare - huvudvärk bortblåst. Jag gråter till ALLT! Böcker, tv, film, blogginlägg....

      Radera
  4. Hope you are feeling better.

    This is a gorgeous blue and you've matched it well ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. A lot better, thank you. Just needed some sleep.
      You can never go wrong with a Tardis. :D

      Radera
  5. Svar
    1. Supersnygg. Ska man bara köpa ett blått i höst kan det gott vara det här.

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!