torsdag 6 februari 2014

H&M, It's genious M

Är off i humöret och har varit så ett bra tag så det här blir kort.


It's genious M är ett bärigt knallrosa crellylack. Torkar blankt och påminner om gelégodis.


Tummen har tre lager eftersom jag lade ett hårstå i det, övriga har två lager. Kanske lite flammigt, men det passar liksom på det här lacket. Är riktigt förtjust i penslarna i de nya H&M-flaskorna vilket kanske låter konstigt eftersom de är breda och det brukar jag avsky, men de här är liksom lagom breda. Med andra ord blir det lättlackat.


Matchar med en av mina soffkuddar för den låg nära.

Betyg 4/5

10 kommentarer:

  1. Läckert, och alldeles härligt blankt och godisaktigt! Hoppas humöret lyfter snarast!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har varit en lemming ett tag så jag är glad den är min nu.

      Radera
  2. Snyggt! Tänker på väldigt fina våriga tulpaner :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle vara väldigt vackra tulpaner det. :)

      Radera
  3. Måste köpa det där lacket... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är absolut värt alla 40 kronorna det kostar. ;)

      Radera
  4. Vilken tur att du hade en sådan välmatchande kudde så där precis bredvid dig. Skulle lätt kunna tro att hela ditt hem består av perfekta saker att matcha med;)
    Nu vet jag inte varför ditt humör är off men hoppas på att de så sakteliga ljusare och längre dagarna gör sitt för ditt sinne.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland får jag leta ska jag tala om för dig.... :)
      Mitt humör ja - egentligen är det inte så mycket humör som depression, och specifikt ångest. Jag har mina svackor och de senaste veckorna har varit väldigt mycket en svacka. Men jag går till kurator och har medicin så det finns hopp om bot och bättring.

      Radera
  5. Riktigt fint :) Har du testat Gina Tricots nagellack? De är riktigt bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå, de har jag testat flera stycken av. Det var ett tag sedan nu dock.

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!