lördag 4 januari 2014

OPI, Muir muir on the wall

Muir muir on the wall från tiden min ringfingernagel var plågsamt kort. Och jag älskar inte det här lacket. Nämen va! Skitdåliga bilder dessutom.


Vampigt skulle det vara. Jag skulle kalla det för brunt med en dragning åt rött. Lite svärtat i kanterna. Och jag trodde verkligen att jag skulle älska det här för egentligen är det allt jag brukar tycka om med vampiga lack, men jag trivdes inte alls med det här på.


Tre lager och OPI torkar snabbt som vanligt. Och som vanligt är jag inte glad i den breda penseln.


En nästandöd röd ros som Lilla E fick när hon sjöng i en julkonsert med Svenska kammarorkestern. Det är illa när man tycker en halvdöd ros är finare än lacket...

Betyg 2/5

16 kommentarer:

  1. Jag var inte heller så betagen av det här.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade potential att vara underbart, men nej...

      Radera
  2. Det var ju kanske inte så upphetsande direkt. Lite av ett dussinlack.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen vad säger man? DISSAPOINTED! *skjuter ett kassaskåp som Kevin Klein i "A fish called Wanda"*

      Radera
  3. Jag gillade detta när jag bar det men upplevde det som galet svårt att fotografera. Därav sjönk mitt gillande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trivdes verkligen inte alls i det.

      Radera
  4. Tycker det är snyggt men kanske bara passar vid vissa tillfällen :) speciellt under höst och vinter :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Njae... Inte för mig. Jag tyckte inte om det på mig helt enkelt.

      Radera
  5. Förstår hur du menar, även om jag älskar det här lacket :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det passade inte mig helt enkelt. Men det är himla tjusigt i flaskan. :)

      Radera
  6. Det lacket finns inte längre på min önskelista. :( Den är snygg i flaskan..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snyggt i flaskan men inte på mig.

      Radera
  7. Nej inte min kopp te heller tror jag.. Ser alldeles för brunt och tråkigt ut faktiskt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag brukar inte ha något emot bruna lack bara de är vampiga, men det här gillade jag oväntat lite.

      Radera
  8. Njae det här kan jag nog hoppa över faktiskt.

    SvaraRadera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!