söndag 29 december 2013

Topp 20 2013

Ja då var det den tiden på året igen - dags att göra en Topp 20! *fyrverkerier och flygande champagnekorkar* Som vanligt väljer jag bland de lack jag visat på bloggen under det här året, oavsett om de släpptes 2013 eller inte. Jag har däremot inte med några frankenlack, indiesar är dock mer än välkomna. Ingen ordning på härligheten - bara 20 lack som jag tycker är assnygga.
Here goes!


A England - Briarwood


A England - Fated prince


Kicks - Winter dew

 

Nails inc. - Baker street


Cactus' nail polish - The Cactus has landed


Cactus' nail polish - Where no cactus has gone before


Pahlish - Creeping cabbage


Pahlish - Valley of ashes


Smitten polish - Ghost of Jupiter




China glaze - Def defying


Nail pattern boldness - Hello sweetie


Smitten polish - I feel... wicked


Smitten polish - Look to the western sky


Butter London - Blagger


China glaze - Strawberry fields




A England - Beauty never fails


Glitter gal - Belgian chocolate


Nubar - Reclaim

16 kommentarer:

  1. Så många fina!
    Och tack och bock för äran att "jag" fick vara med :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen det var väl självklart! Hur snygga som helst ju. :)

      Radera
  2. Så många fina! De gröna är bäst tycker jag, särskilt Cactusen och Smitten. Och Reclaim! En all time favourite här :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skitdåliga bilder på Reclaim, men jag vet ju hur snyggt det är ändå. Så där så man får andnöd.

      Radera
  3. Åh så många fina lack!! Beauty never fails & Sparkling garbage är alldeles underbara.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Beauty never fails är så snyggt att jag swoonar lite faktiskt.

      Radera
  4. Den enda jag har är Reclaim. 2013 har varit ett stort fail för mig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känner igen känslan.
      Man kan väl säga som så att det var lättare att knåpa ihop den här listan i år än andra år helt enkelt för att jag inte gett så många femmor. Och anledningen till det är att jag känt mig lite meh över lag. Lite ur loopen. Jag som brukar ha stenkoll på kollektioner (särskilt China glaze) har tappat greppet ganska så totalt. Men det beror ju på att jag mår kass i själen, så det går väl över.
      Eller så stoppar jag bloggen i malpåse. Vi får se.

      Radera
  5. Håller med om I Feel ... Wicked. Sitter på mina naglar as we speak

    SvaraRadera
  6. Åhhh mycket vackra lack, några som jag har och några som jag vill ha....;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Problemet med topplistor - man blir så rackarns frestad... :)

      Radera
  7. Väldans fin lista! Många godbitar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag känner mig ganska nöjd jag med. :)

      Radera
  8. Så mysig lista! Jag hoppas på lite dagsljus snart (och tid!) så jag orkar med att bära något annat än min "uniform", av vardagsnaglar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså - den här dagsljusbristen är ju inte rolig! Knaprar d-vitamintabletter som om det vore smågodis! (Eller - det gör jag såklart inte för man ska inte överdosera, men en om dan enligt föreskriven dos.)

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!