måndag 4 november 2013

L'Oreal, Black diamond

Hallå? Är ni kvar? Hände visst lite liv där. Jag har inte övergivit er, bara varit dåligt på att lacka och när jag väl gjort det varit sämst på att fotografera lacket ifråga. Så... Men nu är jag här. 


Black diamond från L'Oreal skulle kunna vara snyggt och trevligt. Jag menar - det är ju svart med massor av silverglitter och det brukar ju vara tjusigt. Mmmmm pyttsan! För tror ni inte att skiten är ett ett texturlack! Och vad tycker jag om texturlack? Inte är vad jag tycker om texturlack.


Nu lät jag det så klart inte vara ett texturlack utan var snabb på med Seche vite och det hjälpte ju sådär. Ett lager till så hade det säkert blivit glasslätt, men vet ni - tre lager av Black diamond och tre lager SV fick räcka för mig. Det här ska av illa kvickt.
För er som gillar texturlack kan jag dock säga att det var lätt att lacka med och jag var mäkta imponerad över hur fasiken de lyckats få in en så bred pensel i en så liten flaska. Man fick ju vinkla ner den i flaskan igen!


En svart scarf med silvertrådar fick duga. Letar bara efter fina saker att matcha med om lacket gör sig förtjänt av det.

Betyg 2/5

10 kommentarer:

  1. Åh jag tycker det är galet snyggt lack.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tur för det att någon gillar det...

      Radera
  2. Hihi så du gillar inte texturlack, jaha, men det gör ju jag, men detta var väl ett ok lack, finns ju snyggare texturlack måste jag nog säga....;-)

    SvaraRadera
  3. Jag AVSKYR att inte ha släta naglar. Och de jag sett (bilder av) hittills har varit skitfula hela högen. Inte min tekopp.

    SvaraRadera
  4. Fint lack!

    Och det är ju inte så dumt när livet kommer ivägen för bloggen, hade varit värre om det var tvärt om ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gud ja, skulle jag prioritera så skulle jag behöva se över vad jag håller på med känns det som. :)

      Radera
  5. Mjau! Kvar! Bara dålig på att kommentera senaste tiden. Kram :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och jag är dålig på att blogga. :D

      Radera
  6. Skulle velat sett detta utan överlack, tycker det ser ut att ha potential som texturlack nämligen. Men jag får nog kolla in det hos någon annan för hos dig lär jag ju knappast få se det;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skicka din adress till mig (fejjan tex) så kan du få kolla på riktigt nära håll om du vill.

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!