torsdag 3 oktober 2013

H&M, Lindalicious

Tjoho! Idag valde älskade maken orange! Och som jag älskar orange - inga hängande läppar här alltså.


Lindalicious borde verkligen alla som heter Linda ha i sin nagellackssamling. Redigt knallorange med rosa skimmer. Inte så värst övertydligt rosa men ändock rosa.


Det här är två lager som var lite rinniga. Vilket syns i nagelbanden. Lite sådär fluffig formula som jag upplevde att det var svårt (omöjligt) att måla tunna lager med. Alltså blev de av de flödigare laget och alltså rann det över lite.


Barnen har pärlat en Halloween-pumpa. Halloween är för övrigt en "högtid" jag tycket hjärtligt illa om. Det enda jag uppskattar med den är alla Halloween-kollektioner som brukar komma. Här brukar det finnas godbitar, särskilt om man gillar orange - och det gör ju jag.

Betyg 3,5/5

14 kommentarer:

  1. Jag gillar också orange, men det här har jag helt missat! Hur är det möjligt??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kanske inte knarkar H&M på samma sätt som mig? ;) Mest kläder iofs, men nu när de bytt design på flaskorna till en greppvänligare kork så kommer det nog bli mer H&M på lacksidan också. Den här har dock den gamla korken så den kanske är på utgående? Köpte den i somras så risken är att den inte finns i sortimentet längre.

      Radera
  2. Svar
    1. Ja man sitter ju inte direkt och grinar över fula naglar om jag säger som så. :)

      Radera
  3. Döläckert, helt enkelt. Det här jag jag då inte sett i Borås. De är riktigt kass på att vara snabba på att ta in nya lack.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilka styggingar! Du får ta dem i örat. ;)

      Radera
  4. Orange med rosa skimmer - det låter ju oemotståndligt! Måste ta mig en närmare titt på det här nästa gång jag besöker H&M.

    SvaraRadera
  5. Härligt att maken nu kompenserat för sitt något sämre känsloval i onsdags:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han har valt gult till nästa gång också. Jag gillar. :)

      Radera
  6. Härligt orange nyans. :-) Passande matchning verkligen. :-) Håller med dig om Halloween, jag firar aldrig det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Riktig skräphögtid faktiskt. Särskilt som den inte är traditionell i Sverige utan blivit importerad via film och tv från USA. What's up with that?

      Radera
  7. Orange är helt klart härligt!

    SvaraRadera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!