tisdag 20 augusti 2013

Nytt sedan sist

Puh! Färdig med Cactus-lacken nu och en ganska så sprängfylld låda med otestade lack att jobba av. Som dessutom ökas på hela tiden. Med bland annat det här.


Från NailMail kom de här sötnosarna häromdagen. Picture Polish-lacken Sea jewel, White wedding och Paradise.
Karin har beslutat sig för att lägga ner NailMail efter det här året. Det är jättesorgligt tycker jag och jag kommer verkligen sakna det här sättet att shoppa lack på, att grotta ner sig i ett märke varje månad. Än så länge finns det dock tid att shoppa på sig A England, Nubar och Glitter Gal samt att botanisera i överskottsshoppen. Gör det.
Och lycka till Karin!


Hade missat att köpa H&M-lacket Wintersky så det gjorde jag något åt. Älskade maken och jag skulle köpa födelsedagspresent till Lilla E på Eleven, och ville komma upp i fraktfritt. Plättlätt - särskilt som de hade köp tre betala för två på alla nagellack. Det blev China glaze-lacken Are you jelly?, Tongue & chic och Gossip over Gimlets. Det sistnämnda väldigt mycket köpt för sitt namn.


Inte nagellack med nagellacksrelaterat - glitter. För jag ska franka igen. Jajamensan vad jag kommer tråka ut er. Har fem små lack i åtanke den här gången, med musikaliskt tema.

10 kommentarer:

  1. Spännande med frankenlacktillverkandet! Ser fram emot att se bilderna, musik- och lacknörd som man är! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kommer bli glitter overload den här gången. Jag har en plan. :)

      Radera
  2. Ser fram emot dina frankenlack spännande! För övrigt väldigt fina lack du har lagt till i din samling :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det där Paradise pep jag lite över om jag ska vara ärlig. :)

      Radera
  3. Åhh så många fina lack du har att testa framöver. Åh så kul att du ska franka lite lack igen och glitterlack, me like, a lot! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Chansen finns att du kommer gilla a very lot. ;)

      Radera
  4. Mer franken! Det ser jag fram emot :) Fina nya lack har du också skaffat. Min otestat låda är så stor att jag nästan inte ens tycker det är kul att välja längre.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känner likadant över min otestat-låda. Brukar be barnen eller rada upp ett gäng och be något välja en siffra (har 5 på mig just nu).

      Radera
  5. Tack fina!
    Testade Paradise häromdagen - superfin! Och White Wedding älskar jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Paradise är sådär vackert så jag sitter och hänfört tittar på det i flaskan men inte vågar måla med det. Borde ställa upp alla lack jag känner så inför och bara ta dem en i sänder.

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!