tisdag 20 augusti 2013

Kollektionssammanfattning: Cactus' nail polish, Like a Cactus in the sky

Fy bubblan vilka problem jag har haft med den här sammanfattningen. Funderade på ett tag att strunta i någon som helst rangordning och bara visa dem rätt av. För det är så svårt och det är tätt i toppstriden. Man skulle egentligen kunna ge de översta tre lacken en delad förstaplats, fast just idag tycker jag att de är snygga i den här ordningen.




(Älskade makens ohotade favorit)







Som sagt, det här är dagens ordning på dem. Det enda lacket i den här kollektionen jag inte varit stormförjust i är Cactus phone home
Och förresten kom jag alldeles nyss på vad det är för finish på The Cactus has landed, det där som var skimrigt men glittrigt. Det är flecks - så klart. Duh! *slår sig för pannan*

8 kommentarer:

  1. En väldigt fin kollektion hon fått till vår kära Cactus! :-)
    Jag håller med dig om de två första, möjligtvis att jag haft tvåan överst tror jag. Den köpte jag också. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var så SVÅÅÅÅÅRT! Jag vill egentligen ha alla de tre översta bredvid varandra. Dra på trissor alltså.

      Radera
  2. Kul att se! Exakt alla är ju fina :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja precis! Så VÄLDIGT svårt att rangordna. Jag borde låtit bli...

      Radera
  3. Så fin lack! Förstår att du har haft problem med att rangordna dem.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fy fasiken. Har olika ordning på lack 1-3 ungefär en gång i kvarten.

      Radera
  4. Alla är fina, men The Cactus has landed är nog min favorit.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min med. Fast... ARGH! Det GÅR inte!!

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!