lördag 1 juni 2013

Totally Klaine, You are perfect to me

Näst sista lacket av min egenfrankade kollektion, dessutom det som är min personliga favorit, You are perfect to me.


Grönt är skönt och jag ville absolut ha med ett grönt lack. Här fullsmockat med smått glitter i silver och guld och även ett gäng större guldhexagonaler. Jag älskar det här lacket. Finns säkert liknande därute, men det här är mitt.


Det har den perfekta mörkgröna nyansen och alldeles galet mycket glitter. När jag swatchade det fick jag tyvärr inte upp så många av de större guldhexorna, bara för att jag var för lat för att skaka upp dem när de sjunkit till botten, men jag blir liksom upplivad bara av färgen och spraket.


In med näven i min Mors Dags-bukett. Den var också perfekt. Och väldigt grön.

Sången jag har döpt lacket efter heter "F**kin' perfect" när den sjungs av Pink, men eftersom Glee är en PG-13-serie så kan man inte ha sådana svordomar med. Alltså heter den bara "Perfect" i den version som sjungs av Kurt och Blaine. Videon här nedan är fan made och ack så bra.


Vill ni hellre höra Pink herself sjunga så är den här fan-videon inte så pjoskig. Hittade den alldeles nyss när jag letade fram den här uppe. 


Bara ett Klaine-lack kvar nu. Och en sammanfattning. Hoppas jag inte har tråkat ut er totalt med mina frankenlack och min Klainebesatthet.

20 kommentarer:

  1. Jättesnyggt! Absolut min favorit också :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yay! Trodde jag skulle bli nerröstad efter gårdagens skönhet. :)

      Radera
  2. Detta var riktigt snyggt!

    SvaraRadera
  3. Ok, jag ger också med mig, detta var ju helt fantastiskt! Älskar grönt glittrigt, superfint!

    SvaraRadera
  4. Åh wow, det är nog min favvis också av alla du gjort! Sååå vackert! Love it. ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju grönt! What's not to love liksom. ;)

      Radera
  5. Spelar ingen roll om det finns tusen till där ute, detta är ditt och väldigt snyggt:)

    SvaraRadera
  6. Åh jisses. Vad fint! Jag vill verkligen ha hela din Klaine kollektion. Den är fantastisk!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kom jag ihåg hur jag hade gjort så absolut. Men nu är kollektionen tyvärr helt galet limiterad. Jag vet, jag är en sådan fresterska. ;)

      Radera
  7. Fucking perfect green polish to me!! ;)

    SvaraRadera
  8. Åh, så fint! Det är verkligen en perfekt grön.
    Jag älskar den där videon, underbar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är inne på nivån älskar-så-det-är-osunt jag. ;)

      Radera
  9. Åh vad vackert lack...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med. Min favorit. :)

      Radera
  10. Väldigt snyggt! och varför skulle vi bli uttråkade? inte alls, vi blir glada!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Uttråkade av mitt Glee/Klaine-tjat alltså. Men det borde jag inte bry mig om, eller hur?
      Glad att du är glad också. :)

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!