torsdag 6 juni 2013

Sinful colors, HD Nails

Nationaldag i all ära, här är det grönt den här veckan och inte blågult. Men hurra för Sverige och allt sånt där. *viftar med flaggan*


HD Nails från Sinful colors har jag fått av Cactus. Passar ju då att det är katusgrönt ungefär.  Lite gyllene skimmer slank ner också. Helt okej färg med inte så jag swoonar.


Skirt som rackarns pärkäle. Har för mig det är hela fyra lager här och jag började nästan bli förtvivlad på det. Inte för att det var svårmålat, men för att jag trodde att det aldrig skulle täcka, men det gjorde det. Eftersom det är lite metalliskt i finishen så syns även en tendens till penseldrag. Who cares? Jag gjorde inte det. Stod till och med ut med lacket i två dagar.


Matchade med första bästa gröna jag såg, våra gardiner i det fönster jag oftast står när jag fotograferar. De är ena riktiga antikviteter, trådgardiner från tidigt 60-tal fyndade i mammas och pappas källare. Stora stiliserade gröna blommor. Riktigt tjusiga, de stunder de inte är ganska hemska.

Betyg 2/5

14 kommentarer:

  1. Jag har också det där lacket i någon gömma...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och där kanske det kan få vara kvar?

      Radera
    2. Ja, jag är inte jättesugen på det... :D

      Radera
    3. Kan förstå det. Du har väl så mycket snyggare lack att testa. :)

      Radera
  2. Grönt är nationaldag för mig! Gräsmattor, ängar.... prinsessbakelser :) grönt är skönt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grönt är ganska så underbart. :)

      Radera
  3. Åh det var riktigt fint. Grönt är skönt...haha..:-) Grönt är en favvisfärg för mig. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rött är min favoritfärg, men hur spännande är det egentligen med röda nagellack? ;)

      Radera
  4. Haha, "riktigt tjusiga, de stunder de inte är ganska hemska"! Underbart formulerat - jag förstår precis vad du menar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men det ÄR ju så. Ibland, på håll, tycker jag de är jättefina. Och sedan kommer jag nära dem och bara "Nej men guuuud vad fula!" Men mest snygga. Tror jag. ;)

      Radera
  5. Snygg färg men verkar vara tråkig formula.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Färgen är fin ja, men resten hade jag kunnat vara utan.

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!