Sidor

torsdag 13 juni 2013

Orly, Beautiful disaster

Vad jag bär just nu men inte så länge till är Beautiful disaster från Orly. Nu när det är dag tre ser det ganska slitet ut så jag kommer byta senare idag. Anledningen till att ni fått se arkivlack den sista tiden är att jag har fått kliande utslag på händerna (bland annat). De syns lite grann på de här bilderna, men jag har ansträngt mig till mitt yttersta för att inte klia sönder dem så de är inte guckiga i varje fall.


Nu tittar vi på nagellack istället för att prata om mina knottriga fingrar. Tycker ni det ser duokromt ut? Ja, det gör ju det men jag vill inte säga att det är det ändå. Det är ett rosalila lack med blått skimmer snarare. Man kan ana gyllene toner i det någon enstaka gång, men oftast inte.


Tre lager av Beautiful disaster. Hade jag varit bättre vän med Orlys pensel hade det kanske bara behövts två. Det var ju synd att de inte gjorde om den när de gjorde om designen på flaskan. Lite för lång och smal för min smak, sladdrar runt mer än vad jag tycker är roligt.


Matchar med Lilla E:s hemmasydda mp3-väska. Hon hittar på hon, mammas lilla gryn.

Betyg 4/5