söndag 2 juni 2013

Kollektionssammanfattning, Totally Klaine

 Jag har tråkigt så jag gör min sammanfattning ikväll. Planerar att köra en grön vecka nästa vecka, men bara för att jag planerar något behöver det ju inte bli så. Har grönt på mig nu i varje fall.
I varje fall, så här rangordnar jag min alldeles egen kollektion, Totally Klaine. Snyggast först och så vidare. Fast jag tycker ju inte att någon av dem är direkt anskrämlig. Jag är faktiskt nöjd som fasen med de här, om jag ska vara ärlig.










5. Courage (visas över Briquette från BB Couture)







Självklart avslutar jag hela härligheten med ett YouTube-klipp. Den här är gjord som en filmtrailer och visar ungefär allt som man behöver veta om Klaine. Jag skulle se den här filmen i varje fall, men det kanske inte kommer som någon större överraskning. 


20 kommentarer:

  1. Det är en jättefin kollektion!!

    SvaraRadera
  2. Det har varit jätteroligt att se alla lacken! Och de blev verkligen bra och jättefina allihop! Ser fram emot fler frankenlack förhoppningsvis :D (om du känner för att göra dem såklart)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kanske när en liten plan om två minikollektioner i framtiden. Kanske. Eventuellt. Definitivt. ;)

      Radera
  3. Tycker att du ska vara nöjd, superfina allihopa. Kan inte välja en favorit... (Och ja, jag grät av klippet. ÅH!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det UNDERBART! :)

      Radera
  4. Åh fin samling av nagellack!!

    SvaraRadera
  5. Härlig kollektion och väldigt bra frankat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hjärtjävlarna till trots. ;)

      Radera
  6. Du har verkligen lyckats med din kollektion. Såååå snygg! :-)

    SvaraRadera
  7. Jag tycker du lyckats jättebra med din kollektion och det har varit jättekul att följa med och höra om inspirationen till varje lack.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tackar jag extra för. Det är roligt att vara nördig ibland. ;)

      Radera
  8. En verkligt fin kollektion med en bred variation:) Men det finns en röd tråd som håller samman alla lacken, klockrent!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och den röda tråden är GLEE!! ;)

      Tack så mycket, det värmer.

      Radera
  9. En mycket bra kollektion!

    SvaraRadera
    Svar
    1. När det kommer från dig blir jag extra glad, med tanke på dina frankade skönheter. :)

      Radera
  10. Riktigt härlig kollektion, men personliga topp tre blir nog 1. You are perfect to me, 2. Courage och 3. Blackbird (fascinerande med tanke på att jag inte brukar gilla mörka lack):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har i varje fall samma etta. ;)

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!