fredag 31 maj 2013

Totally Klaine, Teenage dream

Kan en Klaine-kollektion vara komplett utan en Teenage dream? I think not.


Och gillar jag det här då? Klart som korvspad att jag gör! Här är det ungefär lika delar rosa och orange vilket ger ett underbart korallorange lack. Med guldflakes! Jajamensan! Jag hade tänkt mig ett mer tuggummirosa lack, men jag är faktiskt mer nöjd med slutresultatet än visionen den här gången.


Skulle jag rangordna de här lacken så skulle det här komma tvåa. Ettan har jag inte visat än. Jag kan rangordna dem sedan om ni vill, i en kollektionssammanfattning. It's up to you. Eller mig. Jag kanske vill göra sammanfattning. Kom jag på. Och på min blogg gör jag väl ändå som jag vill? Just det.


Fick fina rosor när jag spelade död/ängel i vår slutproduktion. En av dem var den här sötnosen som nästan stämmer helt i färgen.

Teenage dream alltså, varför behöver en Klaine-kollektion det lacket?
Jag har ju redan berättat om hur Kurt träffade Blaine när han var utsänd som spion till Dalton Academy. Något av det första som hände då var att Kurt fick se Warblers, med Blaine i spetsen, sjunga Katy Perrys "Teenage dream". Kan ha varit love at first sight där.


Vi tar väl versionen som gör ont också. Blaine framför nämligen "Teenage dream" i en aukustisk version med bara honom själv och ett piano i episod 4x4 som heter "The break up". Just det... Videon är fan made, och musiken är singeln snarare än den version som är i avsnittet. Vilket är tur det eftersom Blaine faktiskt brister i gråt när han sjunger då.


Aw shucks! Might cry again...

18 kommentarer:

  1. Åhh det där lacket väckte mitt vill ha begär. Galet snyggt.

    SvaraRadera
  2. Det var väldigt du det där lacket! :)

    SvaraRadera
  3. Om det där är nummer två enligt dig så blir jag grymt nyfiken på ettan för det här skulle jag lätt kunna tänka mig att bära! Supersnyggt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nummer ett står på tur så du behöver inte vänta så länge. ;)

      Radera
  4. Åh vilket spännande lack :D Jag vill också se ettan nu! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska bara vakna först... ;)

      Radera
  5. Men så så snyggt, jag skulle inte ha något emot att ha en egen flaska av det här! Nu vill jag se ettan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Börjar tro att min tvåa kanske blir er etta. :)

      Radera
  6. Jättesnyggt lack, det där fick du till bra! Dessutom tycker jag att korallorange är mycket snyggare än tuggummirosa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart att det är, men jag kommer göra ett rosa Klaine-lack snart. Jag har en plan. ;)

      Radera
  7. Kul att se att du är tillbaka :) Har saknat din blogg! Har dessutom lagt till dig på bloglovin så att jag ser när du uppdaterar igen.

    Väldigt snyggt lack, gillar flakesen! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag börjar hitta lackglädjen igen, men det var faktiskt väldigt skönt att tillåta sig själv att vara sur och därmed pausa. Nu är jag tillbaka för att stanna, hoppas jag.

      Och tack, så klart. :)

      Radera
  8. ÅH TEENAGE DREAM! Båda versionerna är bland de bästa låtar från glee. ÅH SÅ BRA! Och därför är ditt lack helt perfekt till, eftersom det är lika jäkla snyggt som låtarna är bra!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltid trevligt med fellow Gleeks. Vi förstår varandra så bra. ;)

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!