måndag 8 april 2013

Lite nyheter.

Har lite mycket att göra just nu och hinner inte riktigt med som jag tänkt mig. Anledningarna är många och symptomen ännu fler. Men jag har lyckats köpa på mig lite lack jag kan visa för er i varje fall, innan jag hastar iväg på nästa sak jag måste göra. *stress*


Hittade det här märket på lokala Ica Maxin för 15 kronor stycket, och köpte dem i syfte att franka med dem. För även jag har trillat ner i det lilla träsket och jag har en idé. Blir de okej kommer jag visa dem senare.
Sensinity heter märket och lacken har så spännande namn som siffror. Don't we love it? No we don't. I mitt fall har dessutom etiketterna fallit av på tre av lacken så de heter i min bok brun, lilaish, rosa, ljusblå och mellanblå. Så det så.


Och för ett par veckor sedan fick jag mina Deborah Lippmann från Nailmail. Ruby red slippers (yay!), Lady sings the blues, Cleopatra in New York och Let's go crazy (yay! igen).

12 kommentarer:

  1. Ska bli kul att se vad du kan franka fram för härliga lack.
    Deborah Lippmannlacken ser ju bara såååå snygga ut. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas de blir härliga i varje fall. Du som läser min andra blogg kan kanske räkna ut varthän det barkar... ;)

      Radera
  2. Visst är de förstnämnda med parfym? Har för mig att jag såg de på den Ica Maxi jag var på i helgen.
    Hoppas det blir som du har tänkt dig med "frankandet" :).

    Med vänlig hälsning
    /Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har faktiskt inte öppnat dem, men det står ju något parfumada-aktigt på dem.... Skit också. *kollar*
      Luktar mest nagellack direkt ut flaskan i varje fall, men jag får åter komma om det när jag provlackat med ett av dem.

      Radera
    2. Åter komma? Vad f*n! Jag som HATAR särskrivningar! Återkomma ska det vara så klart!

      Radera
    3. Jo, de är parfymerade. Men inte så farligt mycket tycker jag.

      Radera
  3. Har aldrig sett det första märket :O varför har alla andras Maxi häftiga saker som Color Club och konstiga lackmärken?! Vårat har på sin höjd lite Trind.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vill också att "mitt" Maxi ska ta in Color Club. Får nöja mig med Viva la Diva, och det tycker jag ju inte ens om...

      Radera
  4. Gillade det faktum att korkarna är i samma färg som på lacken:)Sånt tycker jag är lite extra roligt.

    SvaraRadera
  5. Åhhh vilka fina lack du har hittat på Maxi!!!
    Önskar mitt maxi hade dessa,men icke sade nicke :-(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men de kanske har något annat roligt?

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!