tisdag 30 april 2013

Jodå

Det här blir ett textinlägg. Jag har nämligen inget nytt att visa upp just nu på grund av att jag tröttnat totalt på det här. Jag har liksom inte ens viljan att ens titta på nagellack längre, jag har helt tappat gnistan. Om ni undrar varför kan ni läsa här. Delar av varför i varje fall.
För övrigt håller jag mest till på min andra blogg just nu, Mrs Datas liv, om ni vill hålla koll på mig mellan de allt glesare inläggen här. Dit är ni alltid välkomna. Om ni är snälla, men det är ni väl?
Jag kommer inte sluta helt (tror jag) men just nu är det inte roligt och jag vill helst ha roliga saker i mitt liv. Eller för att vara ärligt - jag behöver roliga saker i mitt liv och jag förtjänar roliga saker i mitt liv.

Ses någon gång i maj. Just nu har jag Def defying på naglarna, om ni undrade.

7 kommentarer:

  1. Helt rätt, du förtjänar roliga saker! Så ta en paus till det blir roligt igen

    SvaraRadera
  2. Massor av kramar till dig!!

    SvaraRadera
  3. Sån jävla katastrof det blev. Läste när hela kalabaliken på facebook och tyckte att folk var så jävla (ursäkta) otrevliga. Kändes så onödigt och förstår varför du känner som du gör. Lycka till med allt, klart att du ska pausa när du behöver, jag gör samma sak nu, halvt i alla fall.

    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Det är väl klart att du behöver roliga saker i ditt liv. Det behöver vi alla, men ibland behövs dom lite mer än vanligt.

    Ta så lång paus du behöver. Jag finns i alla fall här när du känner att det är kul igen.

    Och du! Du är fin och bra som du är. Kom ihåg det!

    SvaraRadera
  5. Ja vi undrade, eller iaf jag undrar lite då och då vad du har på naglarna...

    Är uppriktigt väldigt väldigt ledsen över utvecklingen i detta drama och att det skulle bli det som fick bägaren att rinna över. Det ska verkligen inte behöva få ett sådant här slut....

    Någon gång framöver, kanske en månad, kanske ett år så hoppas jag verkligen att du hittar glädjen i lack igen. Självklart vill jag att du ska komma tillbaka till bloggen också men främst att du åter kan se glädjen i det lilla som att lacka och vara fin om klorna. Det har ju gett dig lycka tidigare.

    SvaraRadera
  6. Det är verkligen tråkigt att det som borde vara en trivsam liten grupp för människor med ett gemensamt intresse ska urarta till den milda grad och att det ska vara så svårt för folk att bete sig hänsynsfullt och trevligt på nätet. Jag missade en hel del av dramat, men läste en del i efterhand och jag förstår att du tappade sugen av det. Jag hoppas att du kommer tillbaka när det har fått gå lite tid.

    Det är extra tråkigt eftersom jag tidigare tyckt att vårt lilla hörn av nätet har varit ovanligt trevligt, men den där gruppen verkar på något sätt ha ändrat på det. Jag funderar ärligt talat på att gå ur den. Jag tycker det har blivit för mycket personligt prat, för lite nagellack och för mycket småtjafs. Det är faktiskt trevligare att umgås på kommentarsfälten. ;-)

    Jag hoppas att ditt liv ordnar upp sig och att du kommer på fötter och det gör mig glad att läsa att du har en snäll make och bra vänner som stöttar dig. Det är ju viktigast av allt!

    SvaraRadera
  7. Jag läser era kommentarer och någon gång kanske jag förklarar här inne med, men tills vidare hänvisar jag till min andra blogg där jag ibland behandlar ämnet.
    För att sammanfatta är jag just nu inne i en period av mycket ångestkänslor och det blev för mycket för mig att hantera helt enkelt.
    Just idag mår jag okej, men det vara annorlunda i morgon eller om en timme. Det är det som är grejen - jag vet aldrig när det slår till. Så just nu lämnar jag wo på den här sidan internätet. Allt som orsaker onödig stress måste flytta på sig.
    Må väl och tack för stödet.

    http://mrsdatasliv.blogspot.com

    SvaraRadera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!