söndag 21 april 2013

Butter London, Swinger

Ser det slitet ut? Beror på att det är fotograferat dag tre jag hade det på mig. Byter inte nagellack varje dag just nu. Känner inte för det. Tråkigt när ett av ens största intressen gör en lite ledsen.


Swinger från Butter London är ett glitterlack som man gärna kan ha som layeringlack om man vill. Det är klar bas med små glitter i grönt och lite guld. Två olika storlekar av smått.


Tre lager krävdes för att få det så här opakt. På det två lager Seche vite, men det är inte glasslätt med det. Orkade dock inte bry mig om det. Lättlackat och hamnar där jag vill. Glittren sprider ut sig fint och jämnt och jag har inga klagomål.


Matchar med en grön ros som stundtals pryder Lilla E:s hår. För den var det gröna som låg närmast när jag väl bemödade mig med att fotografera.

Betyg 4/5

24 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jag gillar, grönt är skönt och sådär. :)

      Radera
  2. Härlig grön färg! Riktigt vårig och snygg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grönt är alltid bra när man vill ha lite vårkänslor. Och är det glittrigt blir det liksom ÄNNU bättre.

      Radera
  3. Svar
    1. Visst är det! Mycket nöjd med mitt köp. :)

      Radera
  4. Men hjälp vad snyggt!! :) Jag rusade in på ebay i hopp om att klicka hem ett, men det fanns inte.. attans!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aj då. :/ Men fortsätt leta. Den som söker ska finna etc etc.

      Radera
  5. Åh vilket snyggt lack, det jag gillar gröna glitter och denna var verkligen vårlig och fin.

    SvaraRadera
  6. Coolt! Läste först glas-slätt som glass-lätt och blev lite lätt konfunderad ;) Men sen trillade tioöringen ner ;) lol!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glass är gott. Ska helst inte ätas i lätt-variant. ;)

      Radera
  7. Fint lack, tänker lite på något CGlack som påminner om detta men ändå inte..hm, inte minns jag vad det heter heller. Hoppas också den positiva lack-feelingen kommer tillbaka! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag med... Just nu är det lite si och så med det. Är inte ens sugen på CGs nya holokollektion. :/

      Radera
  8. Grönt och glitter i ett och samma lack det är ju helt underbart!!! Me like....a lot! :-)

    SvaraRadera
  9. Ja som layeringlack skulle det nog göra sig, snygg färg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut som layering. Hann tänka tanken, men... ENVIS!

      Radera
  10. Läckert! Jag trodde först rosen var ett riktigt färscht salladshuvud LOL Hoppas du får tillbaka lacklusten och börjar må bättre igen. Men stressa inte det här med lackbiten utan var rädd om dig. *kram*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmmm... sallad. Blir trevligt när de har den där färgen igen. Men nej, det var tyg. ;)
      Jag tar det så långsamt så långsamt. Tro mig.

      Radera
  11. Gillade detta, helt i min smak.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, förvånande va?;)

      Radera
    2. Nja, inte direkt. Jag tror jag har klurat ut ett och annat om dig. ;)

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!