torsdag 7 mars 2013

Smitten polish, I feel... wicked

Har tagit en miljard bilder på det här utan att lyckas fånga hela dess potential. Ni får kisa och föreställa er helt enkelt. För det här är underbart!


I feel... wicked är en gröntonad jellybas smockfull med glitter i grönt, lila och en aning prismatiskt, eller green holographic som Noelie själv kallar det. Glittren har olika form och storlek och en och annan nyans och jag Kan bara inte sluta titta på mina naglar! Det är... amazing.



En aning av holospraket i solen i varje fall.
Det är tre lager av lacket här och förvånansvärt lättlackat med tanke på hur tjockt och tungt det trots allt är. Två lager topplack. Jag kunde ha på ett tredje lager, men jag är nöjd så här.


Grön och lila orkidé. Fel grön men det struntar jag i. Den är så fin att den förtjänar att vara med ändå.

Betyg 5/5

24 kommentarer:

  1. Nja, jag tycker nog bäst om orkidén.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lika fina men på olika sätt. Tycker jag då. :)

      Radera
  2. Nja, jag är inte övertygad. Tror det hade blivit snyggare med nån form av underkläder...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men släng på lite underkläder då! Ge det en chans! det är frikking fantastic!

      Radera
  3. Med ett mörkgrönt lack under så hade det här varit hur fint som helst :D Nu är det nog lite för skirt för min smak.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska, jag lovar. Favorit i repris? :)

      Radera
  4. Underbart lack!! Wow liksom.

    SvaraRadera
  5. Superläckert! Jag har nån dålig kopia av detta, men det vågar jag inte visa nu när du visat detta... ;) Orkidén är helt underbar! Lite ovanlig färgkombo.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den fin! Föll ganska så handlöst för den. :)

      Radera
  6. Svar
    1. Klart du gör, din lilla gröngöling. ;)

      Radera
  7. Ångrar mer och mer att detta inte landade i varukorgen från Llarowe sist... verkar vara galet tjusigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer säkert fler shoppingtillfällen. ;)

      Radera
  8. Grönt och blå-lila. Vad kan va fel lixom?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen precis. Ingenting alls är fel kan jag intyga. :)

      Radera
  9. Gillar både lacket och blomman väldigt mycket (skulle gärna se mer bilder på den orkidéen så om du vill får du härmed en utmaning av mig att hitta nått mer lack som passar till den) Min egna orkidéer är bara blad just nu och inte alls lika tjusiga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har just nu 6 orkidéer i blom så det är inte omöjligt att du får se fler. Ska jag matcha allihop? ;)

      Radera
  10. Det är så vackert att man dör lite!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet! Så. Jädra. SNYGGT!

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!