söndag 24 mars 2013

Nail Pattern Boldness

Håhåjaja. Man vet att man är överdrivet kär i Doctor Who när man klickar hem en hel kollektion med Doctor Who-inspirerade lack från Llarowe. Nail Pattern Boldness heter märket jag inte kunde låta bli den här gången (hoppas fortfarande på att lägga vantarna på Nerdlaquers dito snart). 6 Who-lack och ett extra bara för att det såg roligt ut. 


Översta raden från vänster ser vi: A good man goes to war, Hello sweetie, Allons-y, Bigger on the inside
Nedre raden från vänster: Slow invasion, Oodiful och det som inte hör till kollektionen (men som ser ut som ständigt slutsålda Ninja Polishlacket Floam) - Flipping out hard.

Bered er på glitterfest den närmaste tiden.

22 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det är de. Oh ahade en hel del när jag vecklade ut dem ur bubbelplasten. :)

      Radera
  2. De ser väldigt läckra ut, underbara färger!

    SvaraRadera
  3. Åh jösses så många fina lack,alla ser jättehärliga ut :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härliga är det minsta man kan säga. :)

      Radera
  4. Klart du behövde dem! :) Ska bli kul att se hur Flom-lookaliken ser ut

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser ok ut i flaskan i varje fall, men man KAN ju bli besviken.

      Radera
  5. Nice :)
    Ska bli kul att se dessa lack framöver!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra att du tycker det för jag lär bomba er med glitterlack nu. :)

      Radera
  6. Åh, vad spännande! Vill se alla NU!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska du få! Om du med nu menar de närmaste veckorna. :)

      Radera
  7. Kul! är riktigt sugen på "a good man" men annat fick gå före i "kön" :)

    SvaraRadera
  8. Mumma vilka skönheter! :-)

    SvaraRadera
  9. Vilka snygga lack! Längtar efter att få se swatches :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kommer ett redan imorgon, om ljuset är snällt mot mig.

      Radera
  10. det röda...... mums! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag VET! Galet läckert. Men det blir inte det imorgon. ;)

      Radera
  11. Svar
    1. Man kan väl påstå att jag är nöjd med mitt köp. Mycket nöjd. :)

      Radera
  12. Vilka härliga lack!Ska bli kul att se dem :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är på g. Finurlar på vad det ska bli härnäst...

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!