fredag 1 februari 2013

Holofredag: Depend #2027 Raspberry + Orly, La vida loca

Depends små holoraringar vill man inte direkt slösa på, men ändå använda. Så om man redan har galet neonrosa naglar så skadar det ju inte att lägga på lite av Raspberry (eller 2027) ovanpå La vida loca. 


2027, eller Raspberry som är mycket roligare att kalla det, är ett ganska mysigt rosa hololack på egen hand. Om man lägger det över neon blir det nästan lite wild and crazy. Väldigt trevligt. Tydliga renbågar av scattered-typ. Ville inte riktigt in i kameran i samma utsträckning som det är synligt på riktigt.


Jag hade inte tänkt behålla det här på någon längre stund, men ville ändå testa och se hur bra (eller dåligt) det skulle gå att ha det här som layering. Alltså fick Raspberry bara ett lager på sig att visa framfötterna och det tycker jag det lyckas väldigt bra med. Med bravur till och med.


Fortfarande - heter det hallon matchar jag med hallon. Så klart.

Inget betyg på layeredade repriser. Fint ord jag uppfann - layeredade. Svengelska i sin ädlaste form.

22 kommentarer:

  1. Vackert!!
    ja dess droppar försöker jag spara så länge jag kan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man blir ju lite snål ibland, om något är sådär fint.

      Radera
  2. Det här var väldigt fint. Det funkade ju väldigt bra till layering.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Väldigt bra, blev knalligt men inte neonigt.

      Radera
  3. Väldigt fint! :) Jag har inte ett enda depend holo lack =(
    Det måste ändras på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Depends holos är riktigt fina, men kanske en aning odryga.

      Radera
  4. Vilken bra kombo! Jag blir himla sugen på hallon också av bilderna :)

    SvaraRadera
  5. Det blev en jättebra kombo! Och jag blir också så sugen på hallon. Tänk vad gott med hallon, kladdkaka och grädde!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just de här hallonen förvandlar jag till smoothies, men ditt förslag lär ju inte dumt det heller.

      Radera
  6. Fint! Gillar matchningen! ;)
    Jag kör också en layering idag fast med blått ;)

    SvaraRadera
  7. Svar
    1. Lite godis över det hela ja. :)

      Radera
  8. Det här var ju sjukt vackert. Jag är inte alls förtjust i holo, men det här skulle jag nog kunna bära 1000 gånger om...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Holo som är så underbart! Men alla kan ju inte älska samma saker hela tiden.

      Radera
  9. Det här var en väldigt fin kombination!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kalasfin om jag får säga det själv. :)

      Radera
  10. Tänk denna har jag inte testat ännu... Måste åtgärdas

    SvaraRadera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!