Sidor

söndag 6 januari 2013

Länkkärlek de luxe

Alltså - jag har ju sådan tur att det nästan känns som att det är orättvist mot resten av världen. Jag har nämligen gjort mig så god vän med Cactus, denna fina människa, att när hon var färdig med sin Ciaté-julkalender så fick jag en present av henne. Titta bara vad som låg i brevlådan i fredags! Det är ju gölligt så jag nästan inte tror det är sant!


En flaska caviarpärlor som heter Sundance, blå Power dressing, grå Vintage och korallorange Speed dial. Den sistnämnda för övrigt misstänkt likt The glossip - jämförelse kommer göras.

Nu skulle man kanske kunna tro att det är det där blå som kommer pryda mina naglar imorgon när det är Blå Måndag, men det är det inte. Har varit på kalas idag och gjorde två flugor på smällen med bling och blått i ett. Men det får ni se imorgon.