söndag 6 januari 2013

Länkkärlek de luxe

Alltså - jag har ju sådan tur att det nästan känns som att det är orättvist mot resten av världen. Jag har nämligen gjort mig så god vän med Cactus, denna fina människa, att när hon var färdig med sin Ciaté-julkalender så fick jag en present av henne. Titta bara vad som låg i brevlådan i fredags! Det är ju gölligt så jag nästan inte tror det är sant!


En flaska caviarpärlor som heter Sundance, blå Power dressing, grå Vintage och korallorange Speed dial. Den sistnämnda för övrigt misstänkt likt The glossip - jämförelse kommer göras.

Nu skulle man kanske kunna tro att det är det där blå som kommer pryda mina naglar imorgon när det är Blå Måndag, men det är det inte. Har varit på kalas idag och gjorde två flugor på smällen med bling och blått i ett. Men det får ni se imorgon.

10 kommentarer:

  1. Vad bra att de kom fram som de skulle, och att du tycker om dem :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker om? Älskar lite grann skulle jag vilja påstå. :) Tack tack tack.

      Radera
  2. Men åhh vad gulligt och så mycket fina lack. Ser fram emot att se dem. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Cactus är ungefär hur gullig som helst. :)

      Radera
  3. Ja hon e allt bra snäll den dära Cactus :) Men jag tror hårt på det där konceptet. Man ska va snäll om man kan. Massa God Karma!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst ska man det. Man kommer långt med att vara snäll. :)

      Radera
  4. Hon är allt bra fin den där Cactusen :) Speed Dial ser ut att vara i en färg som tilltalar mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Speed dial är jättefint, men kanske att jag redan har en likadan då. ;)

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!