fredag 4 januari 2013

HoloFredag: Nubar, Reclaim

Jag orkar inte vänta längre. Jag har velat ha det här lacket på mina naglar sedan jag såg min första swatch på det, så nu skiter jag i att det är kasst ljus och att det inte alls kommer till sin rätt. Jag vill ha Reclaim idag! Holofredagsåret ska inledas med något gnistrande vackert tycker jag.


Reclaim är ljust grönt och bjussar frikostigt på linjära regnbågar. Pistagegrönt men en aning mörkare. Ungefär. Regnbågarna ser mjuka och fina ut, de är inte sådana där som hoppar upp och biter dig i näsan, utan de finns där men de gör liksom inget väsen av sig. Och så är de fina. 


Appliceringen var perfektion i flaskform. Jag har inga som helst klagomål. Ingen holosjuka, väntade bara en liten stund innan jag applicerade det andra och sista lagret. Tyckte inte jag behövde mer än två nämligen.


Och bara för att jag har en hemma matchar jag med en tulpan som absolut inte är grön. Om man inte räknar med stjälken och bladen är klart, men de skymtas ju bara. Jag älskar tulpaner. Alltså visar jag upp dem om jag har dem.

Betyg 5/5

10 kommentarer:

  1. Mkt elakt aav solen att inte samarbeta, detta är ju verkligen ett av de allra finaste lacken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är ganska så jättetjusig nu med så det finns risk att jag får andnöd sen när jag använder den i solgass och så där. ;)

      Radera
  2. Mmmm..en gammal goding som stod framme på bordet här för någon dag sen bara. Alltid lika fin!

    SvaraRadera
  3. Jag MÅSTE skaffa mig Reclaim alltså. MÅSTE!

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA!
      Särskilt om mina kassa bilder får dig att känna så. :)

      Radera
  4. Reclaim är verkligen härligt!

    SvaraRadera
  5. Reclaim är ett av de vackrast gröna hololacken, helt klart!

    SvaraRadera
  6. Älskar verkligen Reclaim, det är en av mina gröna favoritholos. Det verkligen glider på och naglarna blir som porslin...

    SvaraRadera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!