Sidor

fredag 4 januari 2013

HoloFredag: Nubar, Reclaim

Jag orkar inte vänta längre. Jag har velat ha det här lacket på mina naglar sedan jag såg min första swatch på det, så nu skiter jag i att det är kasst ljus och att det inte alls kommer till sin rätt. Jag vill ha Reclaim idag! Holofredagsåret ska inledas med något gnistrande vackert tycker jag.


Reclaim är ljust grönt och bjussar frikostigt på linjära regnbågar. Pistagegrönt men en aning mörkare. Ungefär. Regnbågarna ser mjuka och fina ut, de är inte sådana där som hoppar upp och biter dig i näsan, utan de finns där men de gör liksom inget väsen av sig. Och så är de fina. 


Appliceringen var perfektion i flaskform. Jag har inga som helst klagomål. Ingen holosjuka, väntade bara en liten stund innan jag applicerade det andra och sista lagret. Tyckte inte jag behövde mer än två nämligen.


Och bara för att jag har en hemma matchar jag med en tulpan som absolut inte är grön. Om man inte räknar med stjälken och bladen är klart, men de skymtas ju bara. Jag älskar tulpaner. Alltså visar jag upp dem om jag har dem.

Betyg 5/5