tisdag 29 januari 2013

Hjärtligt tack!

Ni ser att det är ett hjärta va?
Varje måndag sitter jag i mitt lilla soffhörn och länkar till inlägg efter inlägg med blå manikyrer (och en gång en blå ögonmake up). Och varje måndag får jag en liten klump i halsen över alla glada tillrop, roliga kommentarer och vackra blåa nagellack jag får ta del av. Aldrig kunde jag väl ana att min lilla grej för att jag fick en viss låt på hjärnan ("Blue Monday" med New Order) kunde generera något som är så här roligt. Och blått är inte ens min favoritfärg på naglarna!

Så till alla er som tittar in och spanar på mina nerfilade, slitna stumpar, alla ni som hänger på, alla ni som länkar vidare och alla ni som bara finns och är gosiga - tack så hemskt mycket. Vill bara att ni ska veta att ni är guld värda och utan er skulle det inte ens vara en tiondel så roligt att blogga. Önskar att jag fick krama om er allihop och berätta för er hur värdefulla ni är.

Tack, tack, tack.

PS. Till höger finns en liten omröstning där ni får vara med och bestämma vad jag ska ha för blånaglar på måndag. Just nu har jag svårt att välja själv nämlisch, och då passar det väl bra att be experterna - er.

16 kommentarer:

  1. Jag har bara bidragit en gång och det efter Cactus försyn. Men jag suger åt mig kramen ändå för då vet jag att den känns tillbaks.

    Glad är jag för att få se dessa blåa skönheter varje vecka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man kan ju vara med i tanken också, och att man lämnar kommentarer gills som deltagande, och det är du himla bra på. Tack!

      Radera
  2. Det är du som ska ha tack som orkar sitta och länka varje måndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett rent nöje kan jag lova dig. :)

      Radera
  3. Det är bara roligt att vara med!! :D
    Jag älskar blå lack så det är inte direkt jobbigt eller hemskt att måla på det en gång per vecka ;) LOL! :D
    Tack för att du orkar sammanställa och kommentera allas bidrag varje vecka!! <3 Det gör mina måndagar mindre "blue" ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite måndagsterapi alltså? Ställer jag gärna upp på. :)

      Radera
  4. Och vi är lika glada för dig! För din blogg, och dina länkar och att du hinner/orkar organisera det :)
    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men åååååh... Nu blir jag liksom lite så där rörd i ögat. :)

      Radera
  5. Det är så kul att du startat det! Det gör det också något liiiiite lättare för oss att välja lack. Tycker det är en superkul grej!
    Du har ju som sagt en hel del jobb med att lägga upp länkar och kolal igenom "våra bidrag", så alla heder till dig! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välja lack är ju inte alltid så himla lätt... Därför jag tar hjälp av er den här veckan. Och antagligen fler veckor framöver. :)

      Radera
  6. Jag är bara glad att själv få vara del av det nu! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla får vara med, det är det som gör det så kul! :)

      Radera
  7. Åh! KRAM tillbaka! Blått är ju min favvolackfärg, så jag är extra glad på måndagar ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att höra! Extra glada måndagar är ju toppen. :-)

      Radera
  8. KRAMKRAMKRAM! Du, jag hade nästan planer på att skippa alla teman. Men det är så kul, så jag kan inte! Och jag älskar att bära blått på naglarna, så jag lär ändå kunna visa blått utan problem. <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man är ju alltid med på temadagarna på sina egna villkor, när man själv har tid/lust/ork. Det är det som är det fina i kråksången med dem. Och jag skulle bli lika glad för en som hänger på som jag är för 20 eller fler. :)

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!