Sidor

onsdag 9 januari 2013

Depend #308

Nya bilder på en sliten manikyr. Lacket har suttit på sedan i måndags och det syns verkligen. Isch - jag tycker verkligen inte om att ha det så här på naglarna. Tycker faktiskt sämre om att ha det än att visa upp det.


#308 tror jag var med i förra årets sommarkollektion från Depend, och det har stått i otestade lådan ganska så länge nu. Jag har haft annat roligt att testa i stället. Röd jelly med guldigt skimmer. Inte så värst upphetsande, men ändå fint.


Jag hade ju kunnat ansträna mig med den här men jag nöjde mig med två lager. Var både flammigt och visade VNL, men jag orkade inte riktigt bry mig om det. Jag var liksom trött på det redan från första penseldraget. Att jag ändå inte bytt ut den beror nog helt och hållet på att jag varit lat.


Chilipojken fyllde 12 år förra veckan och när han hade tårtkalas i lördags fick han fina rosor av sin mormor. Passar väl himla bra att matcha med tycker jag.

Betyg 2/5