onsdag 30 januari 2013

A England, Beauty never fails

Heavenly quotes är en av de kollektioner jag har fyllt på med nu, fast om jag förstått det rätt är det en kollektion som kan komma att fyllas på med enstaka lack lite då och då. Till en början är de tre och jag valde Beauty never fails som första lacket ut i den kollektionen.


Och vad har vi här då? Någon sorts mörkt brungrön bas tjockfull med guldglitter. Som om man gjort tapenade av både gröna och svarta oliver och sedan drällt ner en massa guld i det. Rätt så galet snyggt faktiskt.


Två lager täcker finemang på de korta stumpar jag har (som jag hela tiden ändå slår av hörn på). Torkar toksnabbt dessutom. Inga klagomål alls från mig alltså.


Det skulle ju kunna vara så att det är avokadoskalsgrönt också...

Betyg 5/5

26 kommentarer:

  1. Åh, snyggt. Jag beställde det här men får se om paketet kommer fram efter allt krångel med royal mail.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jösses vilket krångel! Stackars Adina. :(

      Radera
  2. Gud, vilken lyckad matching med avokadon! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag trodde det skulle bli jättesvårt att matcha - sedan fick jag syn på avocadon. :)

      Radera
  3. Såå himla snygg! Den skulle inte göra ont att äga...:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör faktiskt inte minsta lilla ont. :D

      Radera
  4. Underbar förklaring. Låter egentligen inte snyggt men jag ser ju att det är dösnyggt. Upp på den alldeles för långa önskelistan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Liksom lite fulsnyggt fast ändå supersnyggt. Liksom. Ungefär. Typ. ;)

      Radera
  5. Men det här var ju riktigt vackert! En till upp på önskelistan.

    SvaraRadera
  6. Haha..kreativ matchning!

    SvaraRadera
  7. Börjar bli ganska orolig att min flaska av det här blivit mosad av Royal Mail :( Det ser väldigt fint ut så det känns inte det minst kul...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag måste haft tur som en tok som hann få mina lack innan Royal Mail ändrade sina bestämmelser. Hoppas dina kommer fram helskinnade snart. :/

      Radera
  8. Åh, var ju jättesnyggt ju! Om jag ska beställa från a England nån gång så ska jag absolut se till att Beauty never fails hamnar i min kundkorg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag absolut du ska göra. A England ligger planerade som NailMail-lack senare iår. Förhoppningsvis har det löst sig med fraktproblemen som uppstått till dess.

      Radera
  9. Jättesnyggt!! Gillar det!
    Jag slår också av hörnen på mina naglar hela tiden nu. Oerhört irriterande!!!
    Shit vad jag blev sugen på tapenade nu... :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tapenade är ju jättegott! Ät du. :)

      Radera
  10. Åhh grönt är min favoritfärg. Synd att det är så svårt att få tag i det där lacket.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just nu är det tydligen extrasvårt eftersom Royal Mail tydligen har bestämt att man inte får skicka nagellack utom UK med dem. Tocket stolleprov! :/

      Radera
  11. Ja, en trevlig färg. Inte så trevlig att jag tänker köpa den, för jag har ju ett hat-kärleksförhållande till A England, men vore det ett ChG eller Zoya så hade jag huggit direkt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Funderar på om det kan vara lite likt Zoya Edyta, men har det inte själv så att jag kan jämföra.

      Radera
  12. Galet fint! Jag är svag för alla kombinationer av grönt och guld tillsammans.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då borde det här kanske hamna hemma hos dig någon gång? :)

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!