lördag 8 december 2012

Nytt från Amerikat

Försändelser från Nailsupplies i brevlådan är lilla julafton för mig. Som synes är jag galet förtjust i China glaze. Lyckades dock begränsa mig till 7 av lacken från nya kollektionen Cirque de Soleil Worlds away. Och ett Orly. Och ett Poshé, men det är inte tillräckligt spännande för att visa upp.


Vi börjar på klockan sju med Orly och går sedan medsols:
Orly, Angel eyes; China glaze, Water you waiting for, Hanging in the balance, Igniting love, Bend over backwards, It's a trap-eze!, Def defying och Running in circles.

Ett av dem har jag på mig just nu och det kommer ni få se på måndag. Någon som vill gissa? Och är det något ni är extra sugna på att se?

10 kommentarer:

  1. Hej! Jag skulle jättegärna vilja se It's A Trap-Eze för det är på väg till mig och jag vill höra ditt omdöme om det! Plus att jag vill se bilder såklart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. KOmmer senare i veckan, efter måndag. På måndag måste jag vara lite sofistikerad. ;)

      Radera
  2. Svar
    1. Jag känner mig nöjd, men mycket vill ha mer så klart. :)

      Radera
  3. Åååh! Älska nya lack. Jag är också China Glaze-galen. Faller alltid mest för deras kollektioner av någon anledning. Måste beställa fler snart men bör vänta tills efter jul.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är GALEN i China glaze. Fastnar alltid för deras kollektioner. Kanske inte alla men nästan jämt hälften eller så. :)

      Radera
  4. Svar
    1. Då blir du glad på måndag. :)

      Radera
  5. köpte du just 9 st för att det blev lättare med frakt etc då? är sugen på att beställa men vet inte hur man gör riktigt. Funkar det med betalkort? har du övriga tips? :) kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Frakten ligger som så att man får plats med max 9 lack i en flat rate-box (lägsta fraktalternativet) och man vill ju gärna utnyttja utrymmet.
      Jag tycker det är himla smidigt att beställa från Nailsupplies, har inte testat vare sig Transdesign eller Cherry culture, men det finns andra som talar sig varma för dessa webshoppar så de är nog att lita på de med.
      Jag betalar med Pay Pal och det är ungefär hur smidigt som helst.

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!