onsdag 28 november 2012

Paus

Det här är så himla trist att behöva skriva, men just nu är jag så illa tvungen att pausa. Jag hinner helt enkelt inte måla/fotografera naglarna just nu på grund av en fullspäckad vecka. Förhoppningsvis är jag tillbaka till söndag allra senast. Och gissa om jag kommer bygga ett bildarkiv så jag kan blogga lite mer frekvent.

Tills jag hinner igen kan jag meddela att Fire sparkle är lika fint som jag hoppades, även om scenbygge har slitit ordentligt på manikyren.

Kram på er och glöm inte att måla naglarna!

6 kommentarer:

  1. Ingen fara! Ibland är livet sådär, så man inte hinner göra mer än springa runt som en skållad råtta och sen stupa i säng. Vi är här när du har bättre med tid :)
    Bara du inte får för dig att "pausa" allt bloggandet permanent, då blir det andra bullar ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej då, jag kommer blogga på andra sidan i varje fall. Det är ju bara det att jag går hemifrån när det är mörkt och kommer hem när det blivit mörkt igen och däremellan repar jag monolog och bygger scener. Hinner inte fotografera riktigt. Uppspel på fredag. Jobbar och ska på partaj på lördag. Men sen! Ska jag måla klor så det skvätter ur flaskorna här hemma!

      Radera
  2. Fler än jag som anser att dygnet borde ha dubbelt så många timmar märker jag;)

    SvaraRadera
  3. Andas lugnt and brake a leg, vi hörs o sees när det är dags.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror jag har koll. Vi sätter ljus imorgon. :) Och på måndag är det givet att jag är med - har något tjusigt att visa. :)

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!