Sidor

fredag 23 november 2012

Gina Tricot, Disco

Det här med dagsljusbrist när man ska fotografera alltså... En enda bild fick jag till idag och jag orkar inte ta om dem. Allt annat är bara sudd. Men ett multifärgat glitterlack har vi sett förut så det räcker kanske med en bild? 


Disco är små och jättesmå runda glitter i grönt, blått, silver, rosa och... är det inte lite svart också? Tyvärr är det lite glest och jag har två eller tre lager här, inget topplack för det hade jag inte med mig. Målade det här på lunchen i skolan. Alltid lika kul att se min nagellacksflaska gå runt bland klasskompisarna.


Hur suddigt som helst, men jag måste ju matcha! Den här... prylen har Lilla E pysslat. Finns mer än en pysselgrej här hemma som man inte riktigt vet vad man ska göra med, men det behöver man kanske inte alltid veta.

Betyg 2/5