Sidor

måndag 19 november 2012

H&M, Spending cash with Carl

Så var det måndag igen och måndagar är blå. I varje fall tills jag fått slut på blå lack att visa upp eller tills jag tröttnar totalt. Inte idag dock.


Spending cash with Carl är inte ett nytt lack på hyllorna inne på H&M, faktiskt kan det vara så att det har utgått. Jag har inte nagellacksshoppat på H&M på ett bra tag så jag vet inte. Det är i varje fall ett tjusigt kornblått lack med skimmer i.


Jag har två lager här av detta rinniga lack som tyvärr inte riktigt ville torka. En timme efter applicering kunde jag utan problem skrapa av stora sjok av det, så det åkte av illa kvickt. Synd på så rara ärter...


Heter lacket att man spenderar kosing så matchar jag med den blåaste peng jag hittade i plånkan...

Betyg 3/5

Och vilka är med? Meddela mig i kommentarerna så länkar jag.
Sminkan har letat upp ett China glaze.
Lindas nailorama testar glitter från Orly (jo - jag godkänner allt som är blått).
Nailtastic bidrar med Kiko.
Claws in colour förlänger min önskelista med LASplash.
Nail Laquer Love visar ett väldigt vackert Essie idag.
Gelic bidrar även hon med H&M, med blommor!
Och Sleepy Elin har också hittat H&M.
Vackert marblat från Nail me.
Våga Vara Vacker visar en av mina China glaze-favoriter.
Hemma hos Cactus visar Kitty en blå skönhet från Cirque.
Almost never without nailpolish målade naglarna med piCture pOlish.