måndag 19 november 2012

H&M, Spending cash with Carl

Så var det måndag igen och måndagar är blå. I varje fall tills jag fått slut på blå lack att visa upp eller tills jag tröttnar totalt. Inte idag dock.


Spending cash with Carl är inte ett nytt lack på hyllorna inne på H&M, faktiskt kan det vara så att det har utgått. Jag har inte nagellacksshoppat på H&M på ett bra tag så jag vet inte. Det är i varje fall ett tjusigt kornblått lack med skimmer i.


Jag har två lager här av detta rinniga lack som tyvärr inte riktigt ville torka. En timme efter applicering kunde jag utan problem skrapa av stora sjok av det, så det åkte av illa kvickt. Synd på så rara ärter...


Heter lacket att man spenderar kosing så matchar jag med den blåaste peng jag hittade i plånkan...

Betyg 3/5

Och vilka är med? Meddela mig i kommentarerna så länkar jag.
Sminkan har letat upp ett China glaze.
Lindas nailorama testar glitter från Orly (jo - jag godkänner allt som är blått).
Nailtastic bidrar med Kiko.
Claws in colour förlänger min önskelista med LASplash.
Nail Laquer Love visar ett väldigt vackert Essie idag.
Gelic bidrar även hon med H&M, med blommor!
Och Sleepy Elin har också hittat H&M.
Vackert marblat från Nail me.
Våga Vara Vacker visar en av mina China glaze-favoriter.
Hemma hos Cactus visar Kitty en blå skönhet från Cirque.
Almost never without nailpolish målade naglarna med piCture pOlish.

24 kommentarer:

  1. Tråkigt att det inte ville torka ordentligt, för jag tycker färgen är riktigt fin.

    Jag är med idag med Essie Butler Please.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Färgen är riktigt fin och jag har inte haft torkproblem med det förut. Kanske inte hade någon bra grund och jag hade planerat att byta bort det ganska snart, men ändå... Mer än timme hade inte gjort något.

      Radera
  2. Jag är för första gången med på blå måndag :) Har också ett gammalt HM att visa upp, fast ljusare blå än du! :D

    SvaraRadera
  3. Ett himla fint lack! Jag måste locka fram min flaska igen. På mig tror jag att det brukar sitt helt ok.

    SvaraRadera
    Svar
    1. På mig med... mycket konstigt. :/

      Radera
  4. Tjolahopp!
    Så himla skojsigt, igår kväll/natt så pratade jag med en väninna om just det här lacket eftersom det var ett av de få lack hon har. Skickade henne din länk så hon skulle kunna kolla på dina bilder :)
    Jag har också Blå Måndag idag, för tredje gången på lika många bloggande måndagar. Jag har tydligen lyckats samla på mig ganska många blåa lack så jag hänger på ett tag till :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blått är en sådan där färg som man har oroväckande mycket av. I varje fall jag. ;)

      Radera
  5. Jag är med denna veckan också! Har även jag ett lager blåa lack kvar! =)

    SvaraRadera
  6. Jag är med idag med skyscraper=)http://varavacker.blogspot.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett av mina favoritlack bland de blå...

      Radera
  7. Å vilken fin färg! Synd på formulan
    Jag tänker varje gång att jag ska säga till att jag är med så att du slipper leta länkar, men du skriver ju alltid länklistan innan jag hinner ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blixten är mitt mellannamn... ;)

      Radera
  8. Yay, jag fick va med på Blå måndag idag i min lilla hörna hos Cactus, med du hade redan koll på det :)

    Jag har inte och kommer säkert inte springa till H&M, snobbig som jag är ;) Jag skulle säkert leta efter någon motsvarighet hos ChG eller OPI och betala dyr frakt i stället. Haha, knäppt men sant. Jag tycker absolut du ska fortsätta inspirera till Blå måndag, det är en sånn tjusig färg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Cactus skvallrade redan igår så jag visste vad jag skulle leta efter. :)

      Radera
  9. Och idag är till och med jag med :)

    SvaraRadera
  10. Den här länken sprang jag på och tänkte såklart på dig:
    http://polishartaddiction.blogspot.se/2012/11/doctor-who-tardis-tutorial.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+PolishArtAddiction+(Polish+Art+Addiction)

    Så, sätt igång! ;D

    SvaraRadera
  11. Maj gadd! Kommer jag aldrig kunna göra. Får be någon måla på mig i stället. :)

    SvaraRadera
  12. Vacker blå färg och finish! Som billack. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamenförf... Jag skulle ha matchat den mot bilen! Attans!

      Radera
  13. Det är ett väldigt vackert lack. Synd att det inte torkade.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mycket synd. Fast jag hade nog inte behållit det på så länge i varje fall.

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!