onsdag 17 oktober 2012

Nytt!


Älskar Nailmail! Har fått ett nytt Mojito från Ciaté istället för det som blev grönt glassplitter. Sånt som jag kallar kundservice. Och samtidigt trillade lacken från piCture pOlish in i form av Kryptonite, Attitude och Monroe. Alla med hologlitter. Minsann...


Och så gick jag förbi Gina Tricot också. Eller, uppsökte Gina Tricot i syfte att köpa tre lack. För då kostar de 99 pengar och nagellack är kul, om ni inte hade märkt det. Valen föll på Disco, Pump the breaks och Python green.

Vad vill ni se först?

8 kommentarer:

  1. Vilka fina köp! Nu blir jag ju svårt frestad att titta inom Gina...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gina är verkligen ett trevligt ställe även för oss som inte kan ha deras minimala kläder. :)

      Radera
  2. Vad avis jag blir, väntar på post som aldrig kommer:-(
    får ta en tripp till Gina Tricot istället

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller tummarna för att brevbäraren hittar hem till dig asap.

      Radera
  3. gud vilka fina. Disco har jag också. Den är himla snygg på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Disco tror jag nog kommer upp ganska snart ja.... :)

      Radera
  4. Jag valde samma Picture Polish :D
    fast Hypnotic råkade slinka med också.
    Kryptonite kallar på mig allra mest!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken bra smak vi har! :)
      Tror nog det blir Kryptonite som holofredagslack. Mycket läckert.

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!