fredag 5 oktober 2012

Holofredag: Glitter Gal, Lizard belly

Holofredag med en favorit i repris. Jag har nämligen inga otestade hololack just nu så vad passar då bättre än att måla på med gamla godingar.

Eftersom jag redan har visat den en gång förut så ska jag inte tjata om det här en gång till, utan hänvisar till vad jag sa då. Titta på bilderna istället.




Matchningen fick vara densamma. En detalj från filmaffischen till filmen Star Trek: Nemesis. Lite suddig bild, men efter 10 försök så gav jag upp. Det får bli som det blir.

10 kommentarer:

  1. Hehe, läste din kommentar om att matcha med en ödlemage och känner mig lite träffad! :-)

    Lizard Belly är fint, men jag hade önskat att det var lite ljusare och lite mer holo.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du BORDE känna dig träffad. ;)
      Och jag kan bara hålla med, lite för mörkt för att vara en ödla och mycket för mörkt för att vara en ödlemage. Men snyggt.

      Radera
  2. Jag är nog lite dum i huvudet som inte testat min flaska ännu. Det ser helt underbart ut!

    SvaraRadera
  3. Man ska aldrig underskatta gamla godingar. Detta är verkligen en snygging...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland är det inte så dumt att rota i samlingen. :)

      Radera
  4. En sån goding tåls att ses hur många gånger som helst!

    SvaraRadera
  5. Om inte minnet sviker mig blev jag lite besviken på Lizzard Belly när jag testade det. Kanske borde testa det igen för det är onekligen snyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja testa det igen. Vissa dagar kan ett lack kännas helt fel fastän att det vilken annan dag som helst är det vackraste som finns. Man vet aldrig. :)

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!