tisdag 4 september 2012

Zoya, Lisa

 Nu känns det som att jag har så där brådis igen med ett inlägg. Ska snart iväg med Lilla E för hennes första simskolelektion för höstterminen. Håller mig kortfattad.


Har en viss längtan efter röda nyanser just nu, så det var inte alls svårt att bestämma sig för röda Lisa i morse när jag lackade om. Kommer från underbara Flamekollektionen. Rosaröd med guldskimmer och snygg.


Två lager och toppat med Poshé. Torkar fort. Lite rinning i formulan så jag fick en del i nagelbanden. Bilderna är tagna efter en dag i skolan, så det är lite slitet. Har haft en massa roliga övningar för mig idag.


Rött ormliknande skohorn. Finns på IKEA för en tia.

Betyg 4/5. Inte det snyggaste röda jag har men Zoya är alltid Zoya.

8 kommentarer:

  1. Åh, Lisa! En av mina favorit-Zoyas faktiskt. Tycker det är helt galet vackert!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker Sara är ännu snyggare, men dumt är det ju inte.

      Radera
  2. Svar
    1. Går ju inte av för hackor direkt. :)

      Radera
  3. Det där var ju en väldigt vacker röd!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Zoya är bra på det där, och så tillhör det ju Flames-kollektionen som kanske är vackrast av dem alla.

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!